welke moederbord is de beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik dacht zelf ook dat het sneller zou zijn. alleen ik wacht tot de ati 4000 series uit komen (in juni) en dan koop ik een zogenaamde spider pc. die 4870 lijkt me dan wel een lekkrdng. http://game.amd.com/us-en/unlock_spider.aspx?p=1

halleluja da is me een mooi systeempje, jezus kwordt jaloers iniedergeval veel plezier ermee en je weet als je weer vragen hebt of problemen hebt met een PC op het Helpmij.nl forum kun je altijd alles vragen:thumb:

Groetjes Stephan

halleluja da is me een mooi systeempje, jezus kwordt jaloers iniedergeval veel plezier ermee en je weet als je weer vragen hebt of problemen hebt met een PC op het Helpmij.nl forum kun je altijd alles vragen:thumb:

Groetjes Stephan

oh ja wel bedankt woor en voor je steun, maaruh ik zat ook al die jaren met een pentium 4 1,6 ghz en nu opeens deze 45nm core 2 duo :p

Tja, je moet het zelf weten vriend. Helaas voor jou ga jij geen goede koop doen.

really sure? die phenom is even duur als m'n e8400 maar dan krachtiger. slechte koop is het zowiezo niet, maar de e8400 zal beter met games zijn maar als je een sterke videokaart hebt zoals de toekomstige 4870 maakt niks uit. de phenom is dicht bij de 2 quads met converting enz.

De AMD Phenom X4 9850 is wel een goede CPU, maar duidelijk wat minder dan bijvoorbeeld de Q9300.
En dat Spider-platform is wel leuk bedacht, maar ik zie nu nog niet echte voordelen ervan.

De AMD Phenom X4 9850 is wel een goede CPU, maar duidelijk wat minder dan bijvoorbeeld de Q9300.
En dat Spider-platform is wel leuk bedacht, maar ik zie nu nog niet echte voordelen ervan.

mag ik dan een vergelijking zien. liever niet op hardware.info want dat gaat zo traag.

Vergelijk de AMD Phenom X4 9850 maar eens met de Q6600, maar hier een link over de AMD Phenom X4 9850 in vergelijking met de Q9300.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan