processorjunkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
ok. is het aan te raden om naar phenom over te stappen?
Jep, wat dat betreft wel want het is denk ik gewoon veel sneller.
veel suc6 ermee
Groetjes Stephan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik dacht zelf ook dat het sneller zou zijn. alleen ik wacht tot de ati 4000 series uit komen (in juni) en dan koop ik een zogenaamde spider pc. die 4870 lijkt me dan wel een lekkrdng. http://game.amd.com/us-en/unlock_spider.aspx?p=1
halleluja da is me een mooi systeempje, jezus kwordt jaloers iniedergeval veel plezier ermee en je weet als je weer vragen hebt of problemen hebt met een PC op het Helpmij.nl forum kun je altijd alles vragen:thumb:
Groetjes Stephan
Nee, is het korte antwoord. De Phenom is een mooie CPU, maar moet zijn meerdere erkennen in de Quads van Intel.![]()
hypertranport 3.0 vriend, pci express 2.0 vriend, L3 cache vriend. this amd vriend dus geen intel processor.
Tja, je moet het zelf weten vriend. Helaas voor jou ga jij geen goede koop doen.
De AMD Phenom X4 9850 is wel een goede CPU, maar duidelijk wat minder dan bijvoorbeeld de Q9300.
En dat Spider-platform is wel leuk bedacht, maar ik zie nu nog niet echte voordelen ervan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.