Welke moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rootje20

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
hallo iedereen,

Mijn vraag is het volgende,,

Welke moederbord heb ik? want mijn harde schijf is leeg, ik kan alleen zien dat het een chaintech is, en dat mijn computer een skycomputer is.

Is er geen programma dat je kan opstarten met cd? zodat ik alle gegevens heb van mijn computer?

en ik heb nog een vraag...

Kan het zijn dat mijn moederbord een bepaalde windows versie niet ondersteund( ik weet dat vista niet kan), maar xp? want er zat xp home op, maar zou xp professional niet kunnen?

Ik krijg namelijk een blauw scherm wanneer ik windows installeer..

http://support.microsoft.com/kb/330182/nl ,,_ deze fout krijg ik,,

en ik denk toch sinds ik andere windows versie erop wilde zetten, en harde schijf leeg is gemaakt, en nu dus windows xp prof wil installeren, lukt het niet..

ik hoop voldoende info gegeven te hebben

Groeten

Roberto

Simpele oplossing: schoef even je pc kast open, naam en type van je moederbord staan duidelijk op je moederbord zelf

Simpele oplossing: schoef even je pc kast open, naam en type van je moederbord staan duidelijk op je moederbord zelf

ok ja, hij is open, ik zie dus chaintech, soort van plastic erop, maar geen sticker ofzo..

wel zwarte schijven op de moederbord(weet de naam er niet voor)

kan dit het zijn?.. 'Via'

Edit:

via vt82C686B ?

Laatst bewerkt:
Het staat gewoon ergens op het moederbord gedrukt, dus Chaintech met een nummer erbij

Het staat gewoon ergens op het moederbord gedrukt, dus Chaintech met een nummer erbij

pfoe ik kan het echt niet vinden, ik zie wel phoenix bios, maar dat is het denk ik niet?

dit staat er op..

Via VT 82C686B
0142CD Taiwan
13C0K0765

en op iets anders,,

7AIA5 - E100C
CTF0B11-1 V5.0
09/11-2001 D57B

Sky computer Athlon Xp 1700+

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heeft de sky pc geen typenummer dat je daarop dan kan gaan zoeken.

Modag

Hoi,

Heeft de sky pc geen typenummer dat je daarop dan kan gaan zoeken.

Modag

Uhm nou als goed is heb ik hem nu toch wel gevonden

7AIA5 is het als het goed is..

ik wilde dit weten omdat ik niet weet of mijn moederbord windows xp professional accepteert?

want ik krijg dus een blauw scherm

http://support.microsoft.com/kb/330182/nl die dus...

misschien ondersteund mijn moederbord die windows niet?

ik heb nu de harde schijf opnieuw geformatteerd op mijn eigen computer, ga hem zo aansluiten op die andere computer en probeer windows opnieuw te installeren,, wat als ik nu weer blauw scherm krijg? wat zou het probleem kunnen zijn?

Hoi,

We wachten even af hoe het gaat.

Modag

Ok ik heb nu de harde schijf erin gedaan, windows cd, hij laad de bestanden, nu staat er bovenaan windows set up, onderaan windows word gestart, en daar blijft het bij, hij blijft op die pagina, waar ligt dit aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan