Welke moet ik nemen? Asus R510CC-XX1304H of Asus N56JN-CN089H

Status
Niet open voor verdere reacties.

turq54

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
Berichten
32
Hey mensen,

Aan de titel hebben jullie wel gezien dat ik in min of meer in de knoop zit met welke aankoop ik zal doen.

De Asus R510CC-XX1304H of Asus N56JN-CN089H?

Mijn vraag is ook tevens, kan je bij één van deze laptops de videokaart upgraden?

Alvast bedankt voor het reageren.
 
De Asus N56JN-CN089H is vele malen beter, maar dat is ook logisch omdat er een prijsverschil van zo'n 300 euro is.

En nee, de videokaarten kan je niet vervangen in deze laptops.
 
@ K1pje

zoals je zegt zit er een prijsverschil van ongeveer € 300, maar mijn doel is met mijn nieuwe laptop is het maken van compilaties van voetbalwedstrijden in adobe after effects / sony vegas pro.

Als ik dit met de Asus R510CC-XX1304H kan doen, dan steek ik die € 300 in mijn broekzak en koop ik bijvoorbeeld over 2-3 jaar weer een nieuwe laptop, immers gaat de technologie keihard met ontwikkelen.

Dus mijn vraag is, kan de Asus R510CC-XX1304H het aan om met adobe after effects & sony vegas pro te werken zonder problemen?
 
Je kunt die dingen met beide laptops doen, alleen zal het op de duurdere ietsje sneller gaan. Voor jou dus de overweging of dat het het geld waard is ;)

Overigens kun je op de duurdere wel nog aardig een spelletje spelen, dat kan je eigenlijk niet doen op de goedkopere.
 
Je kunt die dingen met beide laptops doen, alleen zal het op de duurdere ietsje sneller gaan. Voor jou dus de overweging of dat het het geld waard is ;)

Overigens kun je op de duurdere wel nog aardig een spelletje spelen, dat kan je eigenlijk niet doen op de goedkopere.

Misschien een domme vraag K1pje maar het beeldscherm is 720p van de laptop, als je bijvoorbeeld een game opneemt kan dit dan in fullhd opgenomen of dat niet?

Ik heb nog een vergelijkbare laptop gevonden van de Asus R510CC-XX1304H, dat is namelijk de HP 15-R032ND. Welke zou je kopen?
 
Nee, want je videokaart genereert geen beeld van die resolutie dus dat kan je dan ook niet opnemen....

Ik denk dat die HP net iets gunstiger is ja ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan