Welke moet ik nemen, help alsjeblieft, heb er haast bij.

• Onderwerp starter Onderwerp starter MI8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MI8

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Hallo,

Ik moet nu een (tijdelijke) videokaart hebben voor een lage prijs.
Nu twijfel ik tussen deze: Sapphire HD 5450 512MB
Sapphire HD 5450 1GB.
Wat denken jullie? Want het scheelt erg weinig in prijs, maar is er dan ook een verschil tussen waardoor ik beter de een kan nemen. Ik wil hier gewoon Windows 7 op kunnen draaien en games op kunnen spelen (later neem ik een andere maar wil er wel jaar mee vooruit kunnen).
Of raden jullie mij een andere aan voor die prijs?

Met vriendelijke groeten,
MI8

Ja maar ik wil er wel graag een jaar mee kunnen gamen (dus gewoon op low GTA4, WoW op high enz).
Is deze dan nog steeds goed?

Ik zou gaan voor de 1GB ik weet niet waarvoor jij hem gaat gebruiken.(dan heb je wel altijd genoeg)

Het is idd geen topgame kaart.Afhankelijk van de rest van je systeem zal je met low rekening moeten houden ja...
Maar zoals gezegd je gebruikt hem tijdelijk.Dan hoef je van deze kaart niet de duurdere 1gb versie te pakken.Dat levert geen voordeel op.

Ik neem nu toch de Sapphire HD5770 maar maakt het veel verschil om de Vapor-X te nemen?

Eeen vraagje aan je...

Waarom meer geld uitgeven als je nu zelf al weet dat je de kaart hooguit een jaartje ofzo gebruikt.
Bespaar dan geld en leg dan bij de evt nieuwe kaart of spaar door en koop gelijk een dijk van een kaart(indien je systeem daar goed genoeg voor is)

De HD5770 die ik ga kopen is niet voor tijdelijk. Dit is een goede kaart en kan ik zeker mee vooruit. Maar is er een groot verschil met de Vaper-X/Normaal?

De vaporx is ietwat hoger geklokt.Als je nu de keuze daarvoor hebt dan zou ik ook voor die gaan.

Naja, het scheelt toch nog behoorlijk in prijs (€20.-) en ik heb dit er denk ik niet voor over aangezien de normale HD5770 ook goed genoeg is.. Jammer dat er geen online winkel is dat als ik nu bestel dat die morgen nog in huis is, het is niet anders. Bedankt allemaal.

Er vanuit gaande dat je wel zelf goed gekeken heb naar je systeem en of je dan deze kaart aankan wens ik je verder veel succes.

En ja...als je iets graag wilt hebben dan is wachten een lastige bezigheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan