welke moet mini pc moet ik nemen voor mijn smart tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
ik heb zelf een smart tv en wilde een mini pc hebben voor mijn tv zodat ik dingen op een simpele manier dingen kan doen op mijn tv..
nu weet ik dat je mini pctjes hebt met android erop... maar wat kan ik het beste nemen? het mooiste zal zijn als ik een android zal hebben voor mijn smart tv de versie die ik ook op mijn telefoon hebt bijvoorbeeld? en waar kan je zoiets kopen? vind je zoiets ook op bol.com?

kijk eens op deze site.
en zoiets kun je via het internet kopen, bol zou het zomaar kunnen verkopen.
Ik heb er 1 bij conrad gekocht.

ik zal toch liever voor een stick gaan. hoe kleiner hoe beter

kijk goed naar de specificaties...
en let op dat je dan wel een aansluiting vrij hebt waar de stick gemakkelijk in kan.
Stick is breder dan de aansluitingen op de tv., je verliest dan 1 aansluiting door de breedte.
Je kunt dan beter er meteen een verleng kabeltje bijkopen.

@puppie verleng kabels heb ik in overvloed no worries :P

nog een andere vraagje, met zon android apparaatje... het is dan ook mogelijk om te surfen via een browser?
want ik moet namelijk eerst inloggen via een browser voordat ik het internet kan gebruiken hier.

Zoek de handleiding op internet op van die je wilt..... daar staat in hoe je met zo'n ding kunt werken....
Aangezien het op Android basis is verwacht ik dat het als een mobiel werkt... en dat je beeld nu dan op tv te zien is ipv op je mobiel.
De verbinding gaat wrs via je wireless netwerk thuis... dus ik denk dat je alles moet doen alsof je vanaf je mobiel werkt....

de afstandbediening is je toetsenbord.
vanuit daar bestuur e de stick of mini pc.
en duur...daar zou ik toch voor gaan dan even doorsparen....je krijgt spijt van een stick.
En ik spreek uit eigen ervaring.
Stick is trager schokkiger daar waar de mini pc vloeiender gaat.

Ik heb zelf geen ervaring ermee, mijn zoon heeft de stick pas en zegt er erg blij mee te zijn... Binnenkort een keer bewonderen bij hem....

moet zeggen dat ik ze best prijzig vind... ._.' enige wat ik er eigenlijk mee wilt doen is netflix op tv :P dat moet toch wel goedkoper kunnen dan 130 euro? Voor 50 euro heb ik zeker niets of wel?

zie ik tussen de reviews staan dat iemand een speciale muis moest aanschaffen.
wat bij mij dus spontaan de vraag omhoog komt...
hoe bedien je zo'n ding? o_o

Zoek de gebruiksaanwijzing op... zou ik zeggen, dat is de normale procedure..... anders moeten wij hem opzoeken... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan