Welke monitor kan ik het beste nemen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 9116
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9116

Hoi,

Omdat ik bijna jarig ben en weer wat salaris e.d beur heb ik eindelijk weer wat geld bij mekaar voor een upgrade. Dit keer is de monitor aan vervanging toe.
Ik heb nu een brakke 15 inch monitor die niet hoger kan dan 800x600 (oud beestje)

Ik ben eens op zoek gegaan naar de actuele prijzen van monitoren e.d

Ik heb een budget van 200 euro.

Ik heb al gekeken tussen de 19 inch monitoren, maar dan krijg je meestal van die "budget" modellen.

Dus ik heb dan maar besloten om een 17 inch monitor te halen die dus wel 200 euro ongeveer mag zijn.

Heeft iemand van jullie een aanrader?

Budget=200 euro
Op zoek naar een CRT 17 inch monitor :)

Ik zou zeggen LG, want die is niet zo duur en toch van goede kwaliteit. Ilyama is beter, maar alleen bij de duurdere modellen, bij de budget zijn ze slechter dan LG. Samsung en NEC zijn ook goed, maar ik weet niet uit mijn hoofd of ze ook betaalbaar zijn.

EDIT
Ohja: bijna vergeten: neem er wel eentje met zo'n vlakke beeldbuis. Daarvan maakt NEC de beste, maar nogmaals: daar zou ik de prijs niet van weten.

Hoi,

Kijk hier even.
Is zomaar een voorbeeld.
De 17" NEC Multisync FE771SB Diamondtron is iets boven de begroting maar dan heb je wel wat.
maar goedkoper kan ook!

Nogmaals dit is alleen om wat mogelijkheden aan te tonen.

Suc6.

Je kunt ook op een veilingsite proberen met je budget een betere te pakken te krijgen voor minder geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan