Welke monitor voor gaming/graphic design

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo,

Ik zoek al een tijdje naar een 2de monitor maar ik kan maar geen keuze maken, ik heb een beetje naar de andere posts gekeken alleen ik zag (pagina 1 en 2) niet iets relevant. Ik ben een graphic designer dus de kleur weergave moet goed zijn, maar ik wil af en toe ook nog wel een game kunnen spelen dus niet extreem lage refresh rate.

2 monitors die ik al had gevonden waren de: ASUS MX279H en de Dell UltraSharp U2412M. De Samsung monitor heeft mijn persoonlijk voorkeur want hij is 27 terwijl de dell 24 inch is, dit hoeft niet maar vind ik zelf iets fijner, alleen de Dell wordt op Tweakers sterk aangeraden en op diverse sites.

Price range: ongeveer onder de 350,-

Vergelijking van de 2 hier, komt de Dell uit eindelijk toch beter uit de test.

TLDR: Ik heb een nieuwe 2de monitor nodig vooral voor graphic design en een beetje gamen, welke raad jij aan?

Laatst bewerkt:
:) Ik wil alleen maar zeggen ( maar misschien is dat ook niet zo en misschien klopt niet ! ) dat bij Dell slijtage eerder voorkomt dan bij Asus en sowieso ik dacht altijd dat ik bij Asus scherpere of heldere beeld had dan bij ooit mijn Dell :(

:) Ik wil alleen maar zeggen ( maar misschien is dat ook niet zo en misschien klopt niet ! ) dat bij Dell slijtage eerder voorkomt dan bij Asus en sowieso ik dacht altijd dat ik bij Asus scherpere of heldere beeld had dan bij ooit mijn Dell :(

twee dingen:

wat geef je als bron tegen dell? of voor asus?

waarom reageer je in vredesnaam als je zelf al twijfeld aan je bron??

probeer eens niet te reageren als je niks zinnigs te melden hebt

ontopic:

ik denk dat het allebei goede schermen zijn, als jouw voorkeur uitgaat naar 27 inch dan zou ik dat doen.

ik denk persoonlijk dat de asus een goede keus is

Laatst bewerkt:
twee dingen:

wat geef je als bron tegen dell? of voor asus?

waarom reageer je in vredesnaam als je zelf al twijfeld aan je bron??

probeer eens niet te reageren als je niks zinnigs te melden hebt

hoi headlight,

dat heb jij goed GE-merkt mijn twijfel in bepaalde bronnen over Dell producten en ook z.g.n.m. levensduur en slijtage's enz.. ( die bronen zijn uit mijn eigen online contact vrienden clubs enz.. )..
op andere kant had ik zelf ook allebei type's van monitors heb in principes niet iets gemerkt behalve dat ik ev. betere grafische beeld bij Asus had enz..
die van mij was een hel normale commentaar-reactie en vind ik ook helemaal niets ON-zinnigst .
Snap je nu wel of ik je even tekenen nog moet ? of ben je gewoon nieuwsgierig ?? :D

P.S. en in algemeen ik zelf zal altijd voor asus merk kiezen ( ik praat nu niet alleen maar over monitors ! ) ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan