Welke muis heb ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.A. Jansen

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Hoe kom te weten welke muis ik heb?
IK heb op de site van logitech gekeken, maar
ik weet niet zeker welke muis het is.
Ik heb een muis met 2 knoppen en een draaiwieltje.
Draadloos aangesloten op een usbpoort.
Ik wil weten of er updates zijn.
ik krijg een foutmelding als ik de eigenschappen van
de muis opvraag.

Bijlagen

Bij een Logitech muis krijg je altijd drivers en software meegeleverd. Waar is die CD-ROM of die diskettes? Die drivers zouden opnieuw geinstalleerd moeten worden denk ik.
Staat er echt helemaal niets op de onderkant van de muis? Al is het maar een piepklein stickertje? Bij een Logitech muis moet dat wel haast.

Vraag verplaatst van Spellen > Overig naar Hardware > Toetsenbord / Muis

Bij een Logitech muis krijg je altijd drivers en software meegeleverd. Waar is die CD-ROM of die diskettes? Die drivers zouden opnieuw geinstalleerd moeten worden denk ik.
Staat er echt helemaal niets op de onderkant van de muis? Al is het maar een piepklein stickertje? Bij een Logitech muis moet dat wel haast.

er staat logitech wheelmouse

Moet ik dan gewoon die software over die andere heen installeren.
Of eerst die oude software (eerder geinstalleerd) weghalen?

Meestal krijg je in zo'n situatie de keus voorgelegd, tijdens de installatie: Herstellen of Repareren. Maar als de Logitech muis in de rij van geinstalleerde software staat (Programma's wijzigen of verwijderen in Software), dan kun je hem veiligheidshalve eerst verwijderen daar.

Is het deze misschien?
Ik in jou geval eerst doen wat Boeing zegt, voor de zekerheid even opnieuw opstarten en Ccleaner de restjes laten opschonen en dan de nieuwste driver proberen te installeren.

Is het deze misschien?
Ik in jou geval eerst doen wat Boeing zegt, voor de zekerheid even opnieuw opstarten en Ccleaner de restjes laten opschonen en dan de nieuwste driver proberen te installeren.

Als eerste de muissoftware verwijderd.
Toen cc cleaner gedraaid
Toen software weer geinstalleerd vanaf cd rom.
Toen geconfigureerd, nog steeds zelfde foutmelding.

Is het deze misschien?

Waar kan ik die nieuwste driver vinden.
Ik weet niet zeker welke muis het is.
Er staat alleen cordless wheel mouse.

Kijk eens onder op de muis, daar staan meestal de naam, serienummer enzovoort.
Vertel eens wat daar staat.

Waar kan ik die nieuwste driver vinden.
Ik weet niet zeker welke muis het is.
Er staat alleen cordless wheel mouse.

Ik heb een nieuwere versie van de software voor de muis
gedownload van logitech.com.
Vervolgens de oude software weggehaald.
CC Cleaner gedraaid.
De nieuwe software geinstalleerd.
Muisinstellingsversie: 9.79.025, muisstuurprogrammaversie: 9.79
En walla hij doet het nu zonder foutmelding.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan