welke muis kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
hoi,

ik ga een nieuwe computer kopen. en ik dacht: ik wil er ook ff een vette muis bij. ik was van plan een razor muis te kopen, omdat die zo ver ik weet erg goed zijn. maar misschien ga ik wat te snel... dus.. weten jullie misschien nog een betere? of vinden jullie razor ook gewoon goed?

tsja... echt slechte muizen zijn er tegenwoordig niet meer, tenzij je echt zo'n ding van €2,95 bij het kruidvat haalt. Daar kan je niet veel van verwachten.

Wat wil je precies met die muis? Een razor is een supernauwkeurige muis. Mooi natuurlijk, maar het kost ook wat. De vraag is of je het ook echt nodig hebt, ander ben je net zo goed af met een eenvoudiger muis.

ben een echte gamer :P ik koop een helemaal nieuwe game PC. De muis die ik nu heb is gewoon flut :P geen rechtermuisknop XD, veel kan ik er niet mee. dus ik moet zoiezo een niewe. en dan doe ik liever meteen een goede. (shooters zijn met deze lastig moet met een ander knop inzoomen)

Laatst bewerkt:
hij mag wel wat kosten hoor :P ik wil gewoon een goede, prijs maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen 150 euro wordt voor een over de top muis :P maar hij ziet er wel goed uit die ene.

Ik heb al jaren de logitech G5, als game muis en hij bevalt me perfect

die logitech is ook wel nice XD misschien doe ik die.. weet het nog niet zeker.. bedankt voor je bijdrage :P

de ozc domintrix ik heb hem ook, hij is echt fijn en goedkoop.

Ik heb zelf een Logitech cordless optical. Is al een jaar of 4 oud, maar ben er nog steeds erg tevreden mee. Gebruik hem ook voor games, prima ding. Gewoon een prettig in de hand liggende no-nonsense muis, geschikt voor links- en rechtshandig gebruik. (en da's handig, want ik ben een beetje eigenwijs, dus ik muis links en rechts) :D

Als het toch niet op een paar euro komt... kijk dan eens HIER in de snoepjeswinkel van Logotech....

Laatst bewerkt:
Koop gewoon een muis die je fijn in de hand vind liggen,
verder maakt het weinig uit wat voor muis je koopt.

Een muis is een muis ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan