welke muismat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik zou graag een hele dunne muismat hebben en behoorlijk groot, ook mag er geen profiel op zitten.

ik heb bijna geen ervaring met muismatten maar ik weet wel dat mijn muismat niet goed werkt met welke optische muis dan ook, altijd gebeurt het dat mijn muis weer een stukje naar boven schiet of dat de muis gaat trillen eventjes.

heeft iemand een suggestie?
het is vooral om te gamen.
ik gebruik momenteel een razer viper maar ik denk erover om een logitech mediaplay te kopen (ik denk namelijk dat die razer dingen geen ultra gamers muizen zijn maar ultra rsi muizen)

Ik snap dat niet goed. Met een optische muis heb je toch geen mat nodig, alleen een glad oppervlak.

dat zou je denken he? nou ik heb het geprobeerd op mijn bureau (reflecteert niet, maar heeft wel een glad houten oppervlak) maar het werkt nog slechter als op mijn muismat, ik heb het ook op de bovenkant van mijn computer geprobeerd :D nogal klein oppervlak maja, en daar had ik helemaal geen last van verschietingen enz bla bla

maar ik ga natuurlijk niet op de bovenkant van mijn computer muizen :rolleyes:

ehh, ik denk dat je mogelijk de gevoeligheid van de muis naar beneden moet doen.
Ik werk nu ruim 3 jaar met een Optische muis (Logitech Cordless Mouseman) en deze gaat probleemloos over een gelakt Ikea grenen buroblad. (Gladder kan bijna niet zou je zeggen)

De trilling kan ook komen doordat de ontvanger te dichtbij een (bv) monitor staat.

Geplaatst door gast0225
ehh, ik denk dat je mogelijk de gevoeligheid van de muis naar beneden moet doen.
Ik werk nu ruim 3 jaar met een Optische muis (Logitech Cordless Mouseman) en deze gaat probleemloos over een gelakt Ikea grenen buroblad. (Gladder kan bijna niet zou je zeggen)