Welke newsserver/payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede newsserver. Momenteel gebruik ik FTD in combinatie met GrabIt. Ik weet niet of het mogelijk is, indien het mogelijk is zou ik GrabIt willen blijven gebruiken. Ik heb kabelinternet van Ziggo, alles in 1 extra (of plus). Ik wil er ongeveer max 9 euro p/m aan uit geven.

Ik zat te denken aan Eweka, maar vroeg mij af welke alternatieven er zijn en wat jullie aanraden.

Alvast bedankt.

eweka heb ik ook 7,50 per maand 8 lijnen altijd top snelheid ,ook ftd ,grabit en ziggo heb ik

Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat het dan eweka wordt. 8 lijnen is wel veel, bij ziggo heb je er maar 4.

Blijft het principe hetzelfde, dus downloaden met grabit? Is het niet lastig qua configuratie?

Echt zo simpel als wat, je krijgt de server-gegevens netjes per mail van Eweka en downloaden maar!!!!

dat klinkt inderdaad simpel.

heb jij al eens gebruik gemaakt van hun helpdesk? Hoe lang ben je er eigenlijk lid van?

dat klinkt inderdaad simpel.

heb jij al eens gebruik gemaakt van hun helpdesk? Hoe lang ben je er eigenlijk lid van?

helpdesk nog nooit nodig gehad en gebruik het al een aantal jaren:thumb:

Dan ben ik er erg snel uit; ik ga voor eweka.

Hartstikke bedankt!

ik doe met ziggo en grabit gewoon 8 lijnen hoor,of je moet gebruiken van SSL beveiliging dan is het 4 lijnen

Ja, klopt, ik gebruik nu de neiuwsserver van ziggo zelf. Daar heb ik dan 4 lijnen

Ik heb mij al aangemeld en het is inderdaad erg snel. Ben het nu al aan het uit proberen. Ik heb nu 2 servers en heb 12 (4 ziggo en 8 eweka) lijnen openstaan.

Nogmaals bedankt!

Ik had nog een vraagje. Kan ik nu meerdere keren per dag zoeken? Voorheen, dus zonder usenet, kon ik maar 1 keer per dag zoeken. Ik heb het niet geprobeerd omdat ik bang ben dat ik mijn zoekactie dan verspil.

misschien leuk om te weten
Ik deel zelf de eweka met de buren
Hij 4 lijnen..ik 4 lijnen en zo haal ik nog de max snelheid eruit en dan is 3,75 euro helemaal te doen
Met alice hier 1600 kb/s met 4 lijntjes

Eweka nog nooit problems gehad..werkt best
ga voor veel tips trouwens eens naar http://www.binaries4all.nl

Dat is wel handig om met je buren te delen, helaas ken ik eigenlijk niemand met wie ik het zou kunnen delen.

Ik vroeg mij eigenlijk af of je met grabit onbeperkt kan zoeken, met ftd dan kan dat wel. Dat wist ik. Maar is het ook mogelijk met grabit?

Dat is wel handig om met je buren te delen, helaas ken ik eigenlijk niemand met wie ik het zou kunnen delen.

Ik vroeg mij eigenlijk af of je met grabit onbeperkt kan zoeken, met ftd dan kan dat wel. Dat wist ik. Maar is het ook mogelijk met grabit?

je kunt in ftd het zoeken trouwens verlengen...configuratie linksboven/geavanceerd klikken/cache onderin...verhoog de dagen
Verder geen idee met grabit...ik werk met newsleecher zelf
Maar met de beschikbare zoeksite's zoals nzbindex/yabse/binsearch etc kun je ver terug zoeken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan