Welke nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

katsuchiyo

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo allemaal,
Ik zit nu al een hele tijd te denken om een nieuwe video kaart te kopen. Ik wacht eigenlijk een beetje op die nieuwe Geforce series, die 8600.
Alleen ik zag er dollars bij staan, prijzen in amerika. Ik weet niet of deze wel bij mijn budget komen.
Ik wil graag maximaal 180-190 euro uitgeven. Een ati x1950pro of 7900gs leek me wel een mooie kaart, De 1950PRO lijkt me beter, maar zou ik beter kunnen wachten tot de nieuwe geforce komen? Zou ik dan een betere kaart voor 180 euro kunne kopen of worden de prijzen verlaagd van de Geforce 7900GS ect?

Wie kan me helpen? Ik hoef geen vista te draaien dus ik weet niet of die nieuwe Directx10 nodig is bij mn video kaart. En ik weet niet hoeveel Watt mijn voeding is hoe kan ik dit checken?
sorry voor zoveel vragen maar ik kom er echt niet uit.

Alvast bedankt,

Simon

Laatst bewerkt door een moderator:
Edit

Ik kon mn topic niet meer editten dus plaats het ff hier:

Ik heb mn kast opgemaakt en staat op van Delta chinese zooi, en kon er uit halen dat het hoogste aantal watts was 300 watt, wat erop stond. Dus ik heb een voeding van 300 watt, dit is niet al te best heb ik gelezen. Moet ik dus ook een nieuwe voeding kopen? het is een nieuwe pc in december gekocht. Ik vind het zo zonde als ik meteen mn hele pc moet verbouwen. Kan ik niet gewoon die X1950pro kopen en erin doen?

kheb een Fujitsu Siemens Scaleo P
Pentium D 820 2,8 ghz
1 gig ddr2
zit nu een 7300 Lame Edition is ik dacht dat deze 512 mb was kwam er later achter dat die 64 was en de rest shared :mad:

Oops

Sorry voor de 3de keer ik iets aan wijzig. Maar ik heb mn voeding nu:

Delta Electronics 350W Max

kan ik met deze voeding een X1950PRO in mn pc stoppen?
Of een nieuwe 8600 series straks?

Sorry voor de 3de keer ik iets aan wijzig. Maar ik heb mn voeding nu:

Delta Electronics 350W Max

kan ik met deze voeding een X1950PRO in mn pc stoppen?
Of een nieuwe 8600 series straks?

daar ga je het niet mee redden met die voeding

zowel voor de 1950 niet als voor de 8600 serie niet

moet eerder gaan denken aan 450 -600 watt

Bedankt voor de reactie

Ik vind het zo zonde van zon nieuwe pc om ook al die voeding te vervangen..
Is die voeding makkelijk te vervangen? zijn het gewoon stekkers die erin aan zit? Niks **** dat ik moet solderen ofzo..

Ik wil graag mijn videokaart gaan halen bij Sallandautomatisering.nl, Weet iemand of ik daar nog een voeding kan halen die redelijk is.. graag max 50/60 euro.. ik zat te denken aan 450/500 watt voeding.

voeding is redelijk te vervangen ja

anders pc onder de arm en naar de pc boer

en als je de keuze hebt gan dan voor min 500watt en wel een stabiele merkvoeding dan

Bedankt voor de tip ik ga dan in iedergeval een nieuwe voeding halen.

Maar heeft het nut om te wachten op die nieuwe video kaarten?
Die directx 10 heb ik die nodig? ik draai geen vista.. Of worden de video kaarten dan goedkoper? als die nieuwe geforce komen?

Bedankt voor de tip ik ga dan in iedergeval een nieuwe voeding halen.

Maar heeft het nut om te wachten op die nieuwe video kaarten?
Die directx 10 heb ik die nodig? ik draai geen vista.. Of worden de video kaarten dan goedkoper? als die nieuwe geforce komen?

ja wachten kan wel
met name ook omdat er games gaan uitkomen voor dx10

en de oeudere kaarten zullen wel wat zakken ja maar dat heb je altijd wel

vandaag nieuw is morgen oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan