Welke nieuwsserver Kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BburnB

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
20
Ik heb jarenlang gedownload van nieuwsservers. 2 jaar geleden tot vorig jaar had ik geen betaalde nieuwsserver want ik had newszilla en dat beviel erg goed op de retentie nagelaten. Sinds een jaar woon ik met studenten op een niet door mij admin bevoegd netwerk en over de internet provider heb ik dus niks te zeggen. En dat is telfort euhm telsnot dus.

Die heeft geen nieuwsserver en met torrents krijg ik ook niet altijd wat ik wil.

Ben anno nu niet helemaal meer op de hoogte van de beste keuzes in nieuwsservers.

Eisen.

Hoeft niet supersnelle bandbreedte (worden medebewoners toch niet blij van alhoewel dat handmatig naar beneden geschroefd kan worden. En alhoewel onderstaande eisen deze stelling toch wel inbegrip zal nemen) Internet pakket bandbreedte vanuit speedtest luidt rond de 15mbit
Zo goed mogelijke compleetheid.
Zo lang mogelijke retentie.
En een goede klantenservice.
Zo'n goed mogelijke prijs.
Moet zowat alle nieuwgroepen ondersteunen.

Wat is anno nu een beetje aan te raden?
 
Laatst bewerkt:
klikkerdeklik , hier vind je alle info over gratis en betaalde newsservers
 
@jackall

Ja ik keek vroeger veel op binaries4all. Was vergeten dat ze idd ook een nieuwsserver lijst hebben staan. Ik zie er al een paar staan die ik tegenelkaar aan 't afwegen ben voornamelijk aan de hand van user reviews.

@jvgenderen

Maar als je hem hebt afgezegd neem ik aan dat ik het beter ook niet kan kopen:eek:
Zolang ik er net zo snel op kan downloaden als dat ze mij opzeg mailtjes sturen vind ik alles best :eek:
 
@jackall

Ja ik keek vroeger veel op binaries4all. Was vergeten dat ze idd ook een nieuwsserver lijst hebben staan. Ik zie er al een paar staan die ik tegenelkaar aan 't afwegen ben voornamelijk aan de hand van user reviews.

@jvgenderen

Maar als je hem hebt afgezegd neem ik aan dat ik het beter ook niet kan kopen:eek:
Zolang ik er net zo snel op kan downloaden als dat ze mij opzeg mailtjes sturen vind ik alles best :eek:

Ik gebruik geen nieuwsgroepen meer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan