Welke Nokia laat naam afzender in sms zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NotebookNewbee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo mede-Nokia-liefhebbers, :love:

ik zoek 'n overzicht (of jullie ervaring) van Nokia-toestellen (in 't eenvoudige/goedkopere segment) waarbij in het bericht "nieuw bericht ontvangen" ook de naam van de afzender staat? :rolleyes:
Wie kan mij helpen?

Thanks!
NN

Zelf heb ik een Nokia 1680 (classic) in gebruik, die als de naam in je contactenlijst staat, deze ook weergeeft als je een sms-je ontvangt.
Toestel valt in de categorie 'eenvoudig en goedkoop' en de prijs ligt (al dan niet simlock vrij) zo rond de € 50,=

Volgens mij doen praktisch alle telefoons dit als je het betreffende nummer in het telefoonboek hebt staan? Ik weet niet zeker of je dit dan moet opslaan als +316... mijn telefoon pakt het op beide manieren, maar weet niet of dit overal geldt!

Ik bedoel naam zichtbaar al bij het "alert"-berichtje

Hoi,

bedankt voor de reactie zover. :thumb:
Maar even checken (misschien ben ik niet duidelijk geweest); ik bedoel n.l. dat de naam al vermeld staat in het "envelopje" bij ontvangst. Dus nog vóór dat ik naar de inbox ga? :confused:

Greetz,
NN

.....ik bedoel n.l. dat de naam al vermeld staat in het "envelopje" bij ontvangst. Dus nog vóór dat ik naar de inbox ga? :confused:

Je bedoelt dat kleine icoontje op het scherm van je gsm ?
Bij mijn weten is erg geen enkele telefoon die daarbij een naam van de afzender vermeld....
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de melding ''nieuw bericht'' in het menu, nog voor je inbox dus.
Ook hier zal je echt op ''inbox'' moeten klikken, om er een naam bij te zien.
Maar eh, correct me if I'm wrong !! ;)

Ik bedoel de sms-melding

Hoi,

ik bedoel de melding ¨1 nieuw bericht¨. Bij m´n LG staat daar dan de naam van de afzender onder. En er zijn Nokia´s die dat ook hebben... :rolleyes:

Nokia 6500 slide All Black heeft het wel
das mijn telefoon

bij bericht :

1 Bericht ont.
17/10/09 van
pietje-puk

zoiets :)

Gevonden!

De 2330! Klein, licht, lekker-Nokia-eenvoudig, en inderdaad: vermeldt naam en tijdstip in het notificatie-bericht! :thumb:

Heb 'm overigens gekocht bij MediaMarkt, uitgeprobeerd direct na betaling, nog in de winkel, en had 'm anders weer ingeleverd! ;)

Ben er blij mee :love:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan