welke onderdelen voor ene laptop zijn het belangrijkst om een game te spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrulz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo, ik wil een laptop kopen om games te spelen o.a settlers 7. Maar ik kijk dan naar een proccesor i5 of i7 en videokaart 1gb. moet ik nog rekening houden met iets anders of zijn deze twee de belankrijkste eigenschappen?

Het geheugen van de videokaart maakt helemaal niks uit, een 512MB kan beter zijn dan een 1GB kaart. Hier vind je een lijst, aan de rechterkant, met de volgorde van de prestaties van de videokaarten. Class 1 is het best. Op deze manier kun je ze goed met elkaar vergelijken. Qua processor raad ik voor gaming minimaal een i5 aan. Een i3 is niet krachtig genoeg. Qua hardeschijf het liefst een SSD (dit is te duur, bijna onmogelijk), maar als het kan 7200 rpm. 5400 rpm is voor de meeste gamers te traag op het gebied van laden.

zijn deze specificaties dan goed? :
13.3 W900X3A-A03 Premium Notebook: Intel Core i5 2537M processor 1.4 GHz, 4 GB DDR3, 128 GB SSD Intel HD GT2, shared 1.4 GHz, 3 MB Level 2 Cache : 6-Cell Lithium, 6300 mAh Genuine Windows 7 Home Premium- 64 BIT Warranty I year

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit, behalve de videokaart. Alles behalve de videokaart is goed, deze is namelijk van Intel. Intel maakt videokaarten voor zakelijk gebruik en zeer simpele games. Wat is je budget? Misschien dat wij kunnen helpen zoeken.

Wel mooi dat er een SSD in zit!

jah hahah ik vond het er ook wel netjes uitzien, jammer van de videokaart dus!
budget ligt rond de 900 euro. (ebay was hij 1600 dollar) maar ik wil een 14/13 inch / en toetsenbord verlichting, en dat had deze samsung allemaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
In dat formaat qua inches kan je misschien beter kijken bij Dell Alienware. Duur, maar zeer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan