Welke opstartprogrammas kan ik wissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellefcdb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
58
Ik zat zojuist op de chat en daar werd ik door K1pje geholpen! Hij vertelde me dat ik wat wireless software moet verwijderen. Kan iemand me daarbij helpen?

Via cccleaner heb ik het scherm wat in de bijlage is toegevoegd. Welke kan ik uitzetten/verwijderen? Ik hb laatst veel gezeur gehad met wireless interneet dus ik wil daar erg voorzichtig mee zijn.

Mvg.

Jelle Hoekstraps.jpg
 
[Tips zijn al gegeven in de chat vlak voordat je uitlogde]

Ja je kunt ze gewoon uit Ccleaner gooien.
 
Ik heb inderdaad gezien dat er wat reacties waren. Daaruit is mij niet duidelijk geworden welke ik echt kan verwijderen. Ik heb het dan vooral over de wireless aparaten. Ik heb er laatst een verwijderd en had toen een week geen internet, dus daarom wil ik het voor de zekerheid aan jullie kenners vragen.
 
K1pje zal niet wroeten in msconfig bedoelen maar het verwijderen van de driver- software.
Als dat inderdaad klopt, dan kun je het overzicht van geïnstalleerde software openen met: [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Rechtsklikken op de juiste driver-software en kiezen voor Verwijderen.
Natuurlijk moet je dan wel eerst nieuwere driver-software gedownload hebben, die je (na het verwijderen van de huidige driver-software) dan kunt gaan installeren.

Tijs.
 
:confused: Doe maar altijd van automatisch verwijderen liever uit standaard- msconfig, en dat word dan weer overgenomen daar door CCleaner, via CCleaner zou ik liever niet doen omdat hij oordert
en vast houdt jouw instellingen zoals je die standaard zelf in windows ingesteld hebt ...:thumb:
Dus ......als je msconfig opent gelijk zie je alles wat automatisch bij jou aan het opstarten is ...en op die manier kan je ( volgens mij ) makkelijker beslissen wat je NIET automatisch opstarten hebben wil, .... je kan
in principe een voor een proces's stoppen/ of uit-vinken ! ... en altijd terug aan-vinken ALS die problemen veroorzaakt ...:d:thumb:

Kijk FF bij mij bijv. is dat ALLES wat automatisch opstarten mag !

x1x6bk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan