Welke pagina is mooier..

Status
Niet open voor verdere reacties.
spijtig genoeg vind ik die van frontpage de beste.
 
Ik vind ze eerlijk gezegd beide niet mooi. Maar als ik moest kiezen zou ook ik voor de Frontpage versie gaan. Daar kies ik voor omdat bij Frontpage is de pagina gespreid over het hele scherm, bij de Dreamweaver zit het allemaal wat krapper en in het middelste frame moet je scrollen. Ook zit er bij het middelste frame geen achtergrond.

Een ander nadeel vind ik dat de pagina's erg rommelig zijn, zoals ergens een googlesearchding, rechts het weer en ergens in het midden 'grappige dingen'. Niet bepaald overzichtelijk.

Ik heb je pagina met FireFox op 1280x1024 bekeken, mocht je dat nog willen weten.
 
Wanneer ik met het mes op de keel moet kiezen dan ga ik voor de frontpage versie. Maar bij alle twee is het irritant dat er drie keer een link staat naat hetzelfde. de eerste keer in het menu, de twee keer in de hoofdtekst en dan derde keer in de navigatiebal onderaan de pagina.
Qoa kleurgebruik blijft het een kwestie van smaak, persoonlijk ben ik geeb fan van kleurwisselingen in lopende tekst
 
Bedankt voor jullie reacties. Dit zijn mijn eerste website's ooit gemaakt en ben dus druk aan het experimenteren. Wat mij opvalt is dat dat frame lastig word beschouwd wat ik dan ook maar weg ga halen. Ook ga ik de site wat ruimer opzetten. Verder staat er nog maar weinig op aan info.

@megabit: Maar hoe bedoel je dat met die "grappige dingen"? Waar staat dat bij jouw. Misschien dat ie uit mekaar wordt getrokken doordat ie op 100% staat!

Op 1024x768 ziet ie er zo uit:
 

Bijlagen

  • screenhunter_034.jpg
    screenhunter_034.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 30
Ik vind de Dreamweaver versie toch mooier en overzichtelijker dan die van Frontpage.

Maar beiden zijn 't geen prijswinnaars :eek:
 
Je heb de Dreamweaver al aangepast zie ik? Nu is ie idd overzichtelijker dan de Frontpage versie.

En 'grappige dingen' staat/stond toch leterlijk op die indexpagina ;).
 
Ja dat klopt, ik ga gewoon door:p . Neej maar vroeg me af of de pagina misschien uitgetrokken werd op 1280x1024.

Heb iig geprobeert naar jullie te luisteren door het frame weg te halen en het geheel wat ruimer op te zetten.

Rest mij nog één vraagje!

Nu wil ik de indexpagina als standaard gaan gebruiken voor de subpagina's. Hoe doe ik dit het beste/snelste want nu ga ik knippen en plakken en trek ik steeds de hele boel uit mekaar? Iemand daar een oplossing voor?
ps:ga nu verder in dreamweaver...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan