welke payserver voor muziek?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rapse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rapse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2009
beste iedereen,

ik ben sinds twee dagen begonnen in de wondere wereld van ftp's, nzb's en weet ik allemaal wat niet.
met name omdat ik gek wordt van (de downloadsnelheid) van soulseek.
ik moet zeggen: danzij de handleiding hier op helpmij helemaal niet zo ingewikkeld!
ik heb voor één dag een abonnementje genomen bij eweka, en mn eerste muziek binnen 4 minuten binnen!
top!
maaarr.... ik moet zeggen, het aanbod van muziek viel me behoorlijk tegen. nou is dat uiteraard een kwestie van smaak, maar mijn 'smaak' is behoorlijk onder vertegenwoordigd. mijn 'smaak' zijn de wat meer alternatieve bands (zeg maar alles wat in de OOR staat;)
en dance, vooral techno / electro in de breedste zin van het woord.
kortom, welke payserver heeft zo'n soort aanbod? bestaan die uberhaupt? voor de films hoef ik het niet te doen, dat doet mn zwager al;-

en nog een vraagje: lossless muziek versus gecomprimeerd, dan is lossless cd kwaliteit neem ik aan?

alvast bedankt!:thumb:

eeehm

als je egt alleen maar muziek wilt dan zou ik voor

4usonly.biz gaan maar als je ook meer wilt zoals films games etc dan zouk voor nieuwsgroepen gaan..

4usonly is 3.50 voor een half jaar

newsgroups is wel wat duurder maar dat lig aan het abbonement dat je neemt

eigenlijk vind ik kwa muziek alles wel via deze 2 programmas. behalve nederlandse rap daar is egt weinig van te vinden maar veel nederlandse rap is gratis dus no problemo voor mij (A)

Denk dat de payserver niet zoveel uitmaakt.
Je zal de juiste sites met NZB's moeten vinden.
Ook ik zit in de alternatieve hoek met muziek ( Placebo, Editors en ga zo maar door ) en ik ben helaas aangewezen op torrents omdat daar veel meer te vinden is in die hoek. Voor al het overige gebruik ik wel Usenet.

ooh lol ja kep nu 2 jaar dat accound en kijk er eigenlijk alleen maar op voor albums verder lees ik er niet zo veel op :D

ah. merci voor de snelle reactie(s).
toch maar over naar de torrrents dan? ik denk dan maar een combi, voor de wat grotere' bands een payserver (anouk, placebo, muse, pearl jam), want zo duur is het allemaal niet qua abonnement.
maar tik, eh, hudson mohawke, health, the maccabees of japandroids in (om maar een paar te noemen). niks.

dus... wat zijn dan goede nzb sites?
ik gebruik nu FTD, maar daarin kan ik alleen 'lokaal' zoeken, niet 'doorzoek online' in de zoekfunctie. dan moet ik eerst 'vrienden van ftd' worden. en in grabit mag ik ook maar beperkt zoeken.
misschien heb ik het (goed) zoeken naar nzb files nog niet helemaal door;-:p

Goeie NZB sites mogen we hier niet noemen maar een beetje creatief Googlen en je komt een heel eind.
Maar zoals gezegd voor alternatieve muziek moet ik ook niet op Usenet zijn helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan