Welke Pc Spellen Moet Ik Kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verboom

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik heb een vraag

Ik ben net jarig geweest en heb geld genoeg voor een paar spellen. Maar welke moet ik kopen ??? Ik wil in iederegeval een spel dat ik over multie-player kan spelen. En geen race/sport/vlieg spellen.
Kunnen jullie me helpen ???
Hoop het.

Voor welke Console? Playstation? Xbox?

Laten we es beginnen met je systeem-gegevens. Zou je die ff willen plaatsen hier?

-edit-

Tiborv is sneller.

Voor de PC

Mijn systeem gegevens zijn :

Windows 2000
Pentium III
En er staat iets heel vaags bij processor maar achteraan staat iets van 1002 MHZ
was dat het wat je moest weten ?

Geplaatst door Verboom
Voor de PC

Mijn systeem gegevens zijn :

Windows 2000
Pentium III
En er staat iets heel vaags bij processor maar achteraan staat iets van 1002 MHZ
was dat het wat je moest weten ?

Verkeerde sectie staat je vraag.

Maar wat voor videokaart heb je en hoeveel intern geheugen?

Wat maakt dat eigelijk uit wat ik in mijn PC heb ik kan in iedergeval Splintercell en Enter the Matrix spelen op z'n mooist duss. Ik weet echt niet wat er in mijn PC zit want ik weet niet zoveel af van computers maar welk spel zou ik nou gaan kopen zeg gewoon maar wat en ik zie van zelf wel welke er werkt en welke niet

Geplaatst door Verboom
Wat maakt dat eigelijk uit wat ik in mijn PC heb ik kan in iedergeval Splintercell en Enter the Matrix spelen op z'n mooist duss. Ik weet echt niet wat er in mijn PC zit want ik weet niet zoveel af van computers maar welk spel zou ik nou gaan kopen zeg gewoon maar wat en ik zie van zelf wel welke er werkt en welke niet

Met Aida32 kan je kijken wat voor videokaart je hebt:
http://www.aida32.hu/download/aida32ee_370.exe

(http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32)

Geheugen is opzich ook belangrijk, want met te weinig geheugen kan et gaan haperen.

UT2003, GTA:Vice City, Max Payne. wat voor soort spellen vind je leuk? (schieten, tactisch doen, adventure zoals rayman3 etc)

Jij vraagt advies, als jij goed advies wilt krijgen is het gewoon noodzakelijk dat men weet waar rekening gehouden moet worden. Als je een niet zo krachtige PC hebt en je krijgt tips voor hele zware spellen dan schiet je er niets mee op.

Je kunt anders ook demo's downloaden of een tijdschrift met cd rom kopen. Dat heeft 2 voordelen. Speelbaarheid op je systeem en of het wel of geen leuk spel is kun je direct zien.

Probeer bv eens www.tucows.com

zijn vast nog veel meer sites hiervoor maar deze schiet mij zo te binnen.

succes

Vietcong is gaaf, Medal of honour + uitbreiding, GTA Vice City, Unreal 2, unreal tournament 2003, splintercel, enter the matrix

SOF2 , BF1942 , BHD enz enz .
er zijn er zoveel .

van wat voor soort game's hou je ???

gewone shooters of oorlog ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan