Welke PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

no life

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Hallo,
Ik ben op zoek naar een pc die games als fallout 3 / far cry 2 / crysis / gta 4 goed tot zeer goed draait.
nu heb ik zelf 3 systemen gezien maar weet niet welke ik het beste kan halen.
Budget : 400 euro het liefst , 50 euro kan ik maximaal lenen.
Ook wil ik met deze pc zo lang mogelijk doen.

Systeem 1:
Processor: Q8200 (4x2,33 GHZ)
RAM : 3048MB Ram (3GB)
Video krt : 9500GS met 512MB video geheugen
HDD : 640GB
meer info @ *lidl*

Systeem 2:
Processor: Q6600 (4x2,4GHZ)
RAM : 2048MB RAM (2GB in dual channel)
Video krt : 9500GT met 512MB video geheugen
HDD : 500GB
meer info @ *digitique*

Systeem 3:
Processor: Q8200 (4x2,33GHZ)
RAM : 2048 MB RAM (2GB in dual channel)
Video krt : 9400GT met 512MB video geheugen
HDD : 750GB
meer info @ *salland*

Hallo,

@Offtopic: Ik zou nooit lenen als ik jou was, daar komen alleen maar problemen van.

Ik zou PC 2 kiezen, die heeft de beste videokaart en de snelste processor... (hoewel de Q8200 volgens mij iets meer cache geheugen heeft). Voor een gamerspc is de grootte van de harde schijf niet heel erg van belang, maar vooral de snelheid.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

ik leen het van m'n moeder , ik weet dat ze het niet zo erg vind.

over de harde schijf maak ik me niet echt druk , daar hang ik gewoon een 2e bij. ze hebben allemaal 7.200RPM.

zou crysis op medium draaien op systeem 2?

Laatst bewerkt:
Ik hik zelf een beetje tegen die videokaarten aan. Zijn meer de budget kaarten dan high end. Of je daar die spellen vol op kan draaien is iets waar ik persoonlijk aan twijfel.

Ik hik zelf een beetje tegen die videokaarten aan. Zijn meer de budget kaarten dan high end. Of je daar die spellen vol op kan draaien is iets waar ik persoonlijk aan twijfel.

ik zoek in ieder geval een pc waar ik redelijk een paar games op kan spelen (far cry 2/fallout 3/crysis/need for speed undercover/burnout paradise) met een budget van max 450 euro...

als je crysis op medium draait met een resolutie van 1024 x 768 denk ik dat het net speelbaar is. De rest zal allemaal wel redelijk speelbaar zijn alleen GTA 4 kan geen van die pc's goed draaien. Of je zult meer geld aan de pc moeten uitgeven of er genoegen mee nemen dat je GTA 4 en games die binnenkort gaan uitkomen bijna tot niet kunt spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan