welke pentuim 4?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik ben opzoek naar een betere pentium 4 misschien wel een 3.2ghz ofzo ik wil graag need for speed shift spele waar moet ik op lete als ik een processor koop b.v 1.6duel core is pentium 4 3.2ghz heb ik van iemand gehoord mag ook 2de hands zijn 15-20euro max:)
dit is de systeem op dit moment..
p4 2.4
ati hd 2600pro(zaterdag gehaald)
2gb ram
moederboard gx270(slecht kaart ik weet het)
en dit is de test van can u run it en owja ik heb die spel maar bij de test ronde gaat het wat langzaam denk uw dat die bij de 3.2ghz sneller gaat]

http://img101.imageshack.us/img101/1286/45059696.png

en owja kan ik bv anders dan pentium 4 ofz derop gooien ik kan ook me moederboard veranderde

Hoi

er is jou al verteld dat je systeem maar tot een p4 2.8ghz kan....

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=454747

En als jej je moederbord wilt/gaat veranderen moet al het andere ook onderhand gaan aanpassen.
Accepteer nou gewoon eens dat je met dit systeem niet de moderne games kunt gaan spelen.

Laatst bewerkt:
Crimepjes: je hebt een gigantisch bord voor je kop. En door het steeds opnieuw te proberen verbruik je steeds de tijd van helpmij'ers. Het was zinloos, het is zinloos en het blijft zinloos.

Besteedt je tijd liever aan het vinden van een bijbaantje....

Crimepjes: je hebt een gigantisch bord voor je kop. En door het steeds opnieuw te proberen verbruik je steeds de tijd van helpmij'ers. Het was zinloos, het is zinloos en het blijft zinloos.

gewoon laten gaan

wie niet luisteren wil moet maar voelen .. mja in dit geval
de portomonnee :P

maar aldoende leert men dus hij ziet en komt er vanzelf wel achter ;):thumb:

IK WOU HET ALLEEN VRAGE HOOR !! en ik heb 2bij baantjes... maar 1.6ghz duel core2 is toch p4 ghz3.2

Schreeuwen is niet nodig en nee 1,6 GHz Core2dual is geen P4 3,2GHz. De twee core snelheden mag je niet bij elkaar optellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan