welke plug ins voor tehchnical|pro cmc500 microfoon heb ik nodig voor vista pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddetiesinga

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Ik heb sinds kort een studio microfoon en hij doet het niet op mijn windows vista pc en wel op Apple ik denk dat ik een plug in moet downloaden maar welke?

Het lijkt erop dat hij geen plug-ins nodig heeft. Waarschijnlijk zal het ergens een instellingsfout zijn, bijvoorbeeld bij opnameapparaten dat de microfoon gedempt staat. krijg je trouwens wel signaal?

Nee aan de instellingen ligt het niet hij staat gewoon aan ik zie als ik hem aangesloten heb dan staat alle balkjes van geluid op groen maar dat veranderd niet...

Laatst bewerkt door een moderator:
Op zich is dit een algemeen vista probleem. Heb ik zelf ook vaak last van. Probeer de drivers van je geluidskaart te herinstalleren. Kijk ook eens bij opnameapparaten of de microfoon als standaardapparaat staat, en niet ''stereo mix''.

Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo goed met computers en zo weet jij waar je dat kan doen met je geluidskaart

rechtermuisknop op het geluids-icoontje> opname apparaten> daar kan je het zien. Als het goed is, staat er een groen vinkje bij de microfoon.

Ik ben zelf nou ook aan het proberen geslagen en het lukt mij eerlijk gezegd ook niet. Op google heb ik ook al verschillende dingen gevonden, maar niets werkt. Ik zal wel posten als ik het werkend krijg. Probeer anders dit eens. Bij mij werkte het niet, ik hoop bij jou wel.

probeer anders eens: geluid>opnameapparaten>microfoon>eigenschappen>geavanceerd en haal dan het kruisje weg voor ''toepassingen kunnen dit apparaat exclusief beheren''

bedoel je een compleet andere (andere naam enzo)? Want dat gaat dan waarschijnlijk niet lukken. Wat wel kan lukken is de nieuwste drivers van de site van je fabrikant downloaden en installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan