welke plugin moet ik installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumkopf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
zie probleem op "http://imageshack.us/photo/my-images/689/grafiekblauwkader.jpg/"
als je klikt op "uitgebreide grafiek" moet een groot blauw kader verschijnen dat dan
verandert in een grafiek. bij mij geraak ik niet verder dan dat blauw kader. 4 browsers
uitgeprobeerd met zelfde probleem. hun webmaster beantwoordt mijn vraag niet. ik
weet niet welke plugin ik nodig heb om die grafiek te zien te krijgen, of een update van
een bestaande plugin moet installeren. adobe flash player heb ik al zo vaak
geinstalleerd, da's mijn eerste vermoeden maar zonder succes.

Heeft geen zin, het gaat wel degelijk om de flash plugin die hier gebruikt wordt (was trouwens handig geweest als je een link naar de pagina had gegeven in plaats van een plaatje). Heb je wellicht software geïnstalleerd om advertenties te blokkeren? Wellicht dat het ding daardoor wordt weggeschept.

Heeft geen zin, het gaat wel degelijk om de flash plugin die hier gebruikt wordt (was trouwens handig geweest als je een link naar de pagina had gegeven in plaats van een plaatje). Heb je wellicht software geïnstalleerd om advertenties te blokkeren? Wellicht dat het ding daardoor wordt weggeschept.

aparte adblockers heb ik niet en die in de browsers heb ik afgezet maar helaas... krijg trouwens zowat van overal ads dus net die ene grafiek zou er niet door geraken? toch bedankt.

voorbeeld van zo'n link: http://grafieken.tijd.be/60115401

Mooie grafiek krijg ik te zien :) Juiste plugin daarvoor is inderdaad flash player, dus de problemen zullen daar ergens in zitten. Krijg je hem ook niet geopend met Google Chrome (ingebouwde flash player)?

bij chrome krijg ik ipv een blauw kader gewoon een grote wittte ruimte, de rest vd pagina verschijnt wel naar behoren. even bijzeggen dat ik win 7 64 bit heb en ik vroeger nooit problemen had met deze grafieken. er is dus niets veranderd aan mijn systeem. heb zelfs ouwe versie van firefox opnieuw uitgetest zonder succes. toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan