Welke powerbank voor Samsung S23 Ultra

Bram65

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2023
Beste

ik heb onlangs een S23 Ultra aangeschaft.
Ik gebruik deze onderandere voor navigatie tijdens mijn lange fietstochten.
De accu van deze GSM is in princiepe groot genoeg voor de 100+km lange tochten maar wanneer ik ook nog wil filmen is een powerbank toch wel handig. Nu heb ik een oude powerbank maar wanneer ik deze aansluit op de S23 Ultra, geeft die een melding dat ik de verbinding moet controlern en dat de GSM erg langzaam oplaadt. Nu mijn vraag: wat is een geschikte powerbank voor deze S23 Ultra. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Dus: aan welke eisen moet een powerbank voldoen?

Laatst bewerkt:
Een goede powerbank heeft een ruime capaciteit: 15.000–20.000 mAh. Hiermee kan je jouw telefoon vaak tot 4 keer mee opladen tot de powerbank leeg is. De powerbankjes die je bij relatiegeschenken krijgt zijn voldoende om je telefoon misschien halfvol krijgen, leuk voor in geval van nood. Daarnaast is snelladen interessant, en een USB-C aansluiting.
Verder moet deze een uitgang hebben met 5 V / 2-3 A (10–15 W). Snelladen heb je al vanaf 18 watt.

En denk eraan dat jouw telefoon dan ook een daarvoor geschikt kabeltje moet hebben wil je snelladen ..

Dank jullie allemaal voor jullie reacties en advies.
Als ik uitga van de minimale eisen zoals door @Aar aangegeven is, heb ik legio keuze.
En idd, een kwalitatief goede kabel is ook belangrijk.
Daar ga ik mee aan de slag, waar heb ik dat deze week al meer gehoord.

Wat @Lange Pier aangeeft, heb ikzelf natuurlijk vooraf ook al gedaan en juist daardoor zag ik door de bomen het bos niet meer.
Die powerbank zit in een klein tasje dat aan het stuur hangt en mag max 14cm hoog zijn, dus vallen er al veel af.

Ik heb de info die ik hoopte te krijgen, dank.

ps
deze werd het
https://www.smartphonehoesjes.nl/po...rjMJ21hwfB8dsh58HmW3PsEeyvAPM9gIaAsuPEALw_wcB

Laatst bewerkt:
Een Fast Charge USB‑C PD aansluiting op een powerbank is handig.
Je S23 Ultra kan dan 20-25 W opladen.

Terug
Bovenaan Onderaan