Welke prepaid provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Omdat je de bomen door het bos niet meer ziet toch even een vraagje.Voor mijn Nokia 500 moet ik een kaartje hebben om te bellen.Daar ik niet veel bel maar wel bereikbaar wil zijn wellicht een sms je.Is mijn vraag welke provider zal ik nemen?PS misschien ook iets voor het internetten.Ik ben een leek dus vandaar deze vraag.

Goeie vraag..!...

Ik gebruik daarvoor AH. Mag bellen, moet niet...Van KPN, zegge ze...
Duurt zes maanden, voor ik niet meer gebeld mag worden...
Pffff...

Nou prepaid en internet lijkt me geen goede combi. Dan betaal je nog steeds de hoofdprijs. Als je een laag geld tarief in de maand wil dan heb je door de bomen eigenlijk maar 2 opties te zien....

Prepaid, elke provider is goed. Zelf ben ik een Fan van KPN, of te wel HI. (let op, gebruik geen internet, alleen bellen en sms'en)
Bel je schoor...we kennen hem allemaal en kies voor een Sim Only abo. Kijk maar eens op de site wat je gaat betalen met de configurator op de site. Ja je zit vast een een contract van minimaal 2 jaar maar het is een mooie aanbieder voor weinig geld met internet mogelijkheid.

Maar als ik je goed begrijp wil je Prepaid en dan raad ik Internet af. Kies dan voor een Prepaid pakket van HI. Te halen bij elke telefoon winkel. Maar let op, vraag heel goed naar Prepaid van HI en dan niet naar Sim Only.

Zojuist heb ik Jumbo Mobiel genomen, beltegoed is 12 maanden houdbaar waarna je zelfs nog een paar keer bellen kunt voor noodgevallen. Op Internet vond ik de beste beoordelingen, het werkt trouwens met het KPN netwerk. In de Winkel kon ik een nummer kiezen uit een stuk of tien. Ze hebben "langste bel garantie." Echt Jumbo want prima winkel. Je krijgt tien euro gratis beltegoed zonder registratie. Onderling bellen voor de halve prijs enzovoort. Je kan ook Internetten.

Nummerbehoud was kennelijk niet voor pré-pay nummers want hierop kreeg ik geen reactie.

http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Bestellen/Jumbo-Mobiel

http://www.jumbosupermarkten.nl/Hom...Mobiel/Jumbo-Mobiel-alle-voordelen-op-een-rij

Vergeet niet om eventueel oude beltegoed te cashen door een betaalnummer te bellen op http://www.thoorn.nl (ongeveer de helft tot twee derde krijg je er zo nog voor). Ik moet hangen. Alfred

Laatst bewerkt:
Ronald, de vraag die je jezelf moet stellen is... Hoe ga ik de telefoon gebruiken. Dus hoe vaak ga ik echt bellen of smsen. Is het puur voor noodgevallen of ga ik er toch meer gebruik van maken.

Net wat je zegt, er zijn zoveel aanbieders.
Waarom ik het vraag is omdat ik merk dat veel mensen een prepaid nemen en dan achter opmerken dat ze toch wel meer als €20 tot €30 opwaarderen gemiddeld gezien. In die gevallen kun je altijd nadenken over een Sim Only pakket. Voor een vast bedrag per maand vaak lager als de bovengenoemde bedragen bereik je het zelfde.

Even wat rechtzetten:

Nadat ik was begonnen met bellen bij Jumbo Mobiel, heb ik toch gratis nummerbehoud gekregen van mijn oude Telfort Pre-Pay nummer. Ik kan de voicemail ook uitschakelen zodat de telefoon een fatsoenlijk aantal malen overgaat. Telfort was mij een beetje te inhalig daarmee. Voicemail gebruiken was bij hun verplicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan