Welke printer kan ik het beste nemen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microban

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
He ,

Ik ben van plan binnenkort van printer te veranderen .
Heb momenteel ip6220D maar die print erg langzaam en heeft geen kopier functie .
Ik heb effe door internet gezocht en 2 printers trokken me aandacht namelijk de Canon Pixma IP4500
en de Canon Pixma MP520 .
Canon Pixma IP4500 kost ongeveer 90 euro en kan je bijna van alles doen behalve scannen en kopieren wat ik best
wel jammer vind . De Canon Pixma MP520 heeft die mogelijkheden wel en kost maar 10 euro extra . Verder weet ik niet welke
van de twee aan inkt duurder komt ( ga ik binnenkort vragen maar als je zelf al weet graag je helpt me enorm mee )
Dus ik wil niet zomaar 100 euro aan een printer besteden waar ik later spijt krijg . Heeft iemand ervaring met deze printers
en welke zou je me willen aanraden ?

Alvast bedankt !

Ik zou de Canon nemen:)

Zijn allebei prima apparaten. Voor die 10 euro meer zou ik niet twijfelen en de all-in-one nemen.

Ron

Ik zou de Canon nemen:)

Je meent het!

Ik zou ook gaan voor die all-in-one.

Originele Canon-inkt is vrij goedkoop. Tegenwoordig zijn er ook van die fill-pads, waarmee je de inkt in de cardridge op laat zuigen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik hab al een losse scanner dus was de keuze iets eenvoudiger....
Heb de PIXMA iP4500 inmiddels 4 mnd. in bezit.

Installatie op een Vista laptop verliep probleemloos.
Bijgeleverde snelstart gids is voldoende duidelijk.
Installatie duurde ca. 20 min. daarna kon het feest beginnen.
En een feest is het want je geloofd je ogen niet als je 10*15 fotos ziet op Cannon Gloosy Paper.Niet van het fotolab te onderscheiden.....
Ook tekst documenten geprint op normale sneheid, op gewoon papier, zien er gestoken scherp uit en rollen super snel uit het apparaat.
Alle mogelijkheden geprobeerd zoals CDs printen......geweldig!
Ook de bijgeleverde software is zeer uitgebreid en gebruiksvriedelijk zoals Canon wel toevertrouwd is.

Kortom, een geweldige printer voor een vriedelijke prijs.

Kijk ook hier eens.

Suc6.

Hoi,

Ik hab al een losse scanner dus was de keuze iets eenvoudiger....
Heb de PIXMA iP4500 inmiddels 4 mnd. in bezit.

Installatie op een Vista laptop verliep probleemloos.
Bijgeleverde snelstart gids is voldoende duidelijk.
Installatie duurde ca. 20 min. daarna kon het feest beginnen.
En een feest is het want je geloofd je ogen niet als je 10*15 fotos ziet op Cannon Gloosy Paper.Niet van het fotolab te onderscheiden.....
Ook tekst documenten geprint op normale sneheid, op gewoon papier, zien er gestoken scherp uit en rollen super snel uit het apparaat.
Alle mogelijkheden geprobeerd zoals CDs printen......geweldig!
Ook de bijgeleverde software is zeer uitgebreid en gebruiksvriedelijk zoals Canon wel toevertrouwd is.

Kortom, een geweldige printer voor een vriedelijke prijs.

Kijk ook hier eens.

Suc6.

Ricopino: Ik sluit me graag aan bij het commentaar van fotoromario. Canon printers worden op deze site niet getest op duurzaamheid. Gegarandeerd is ook uw pixmania ip4500, net als de mijne, binnen 2 jaar onbruikbaar, ongeacht de intensiteit van het gebruik. Deze printers zijn niet goedkoop, lijken goed te werken, maar gaan absoluut niet lang mee. Geen enkele recensie hier refereert aan gebruik langer dan een half jaar. (een paar dagen in bezit)

Wat vind jij dan van deze recensie is de duurzaamheid slecht of valt het wel mee ?

Hoi,

duurzaamheid........durf het niet te zeggen.......weet alleen dat ik een Canon BJC 2000 heb van 8 jaar oud, het meest simpele printertje van Canon en die doet het nog prima dus het zal wel loslopen met die duurzaamheid:cool:

Grtz.

Duurzaamheid.. mijn Canon S900 fotoprinter kreeg na 2/3 jaar een storing, lampjes bleven maar knipperen. Printer was netjes behandeld, altijd originele cartridges gebruikt maar deed gewon niets meer. Reparatie zou erg duur worden. Daarom heb ik het ding weggedaan en een i4500 gekocht, prima printer met leuke functies die goed werken (CD/DVD bedrukken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan