Tja, ze doen eigenlijk allemaal het zelfde voor ongeveer de zelfde (aanschaf) prijs
(n.b. ik meen dat de allemaal zonder USB kabel zijn dus die moet je er nog bij komen).
Met zowel HP als Canon heb ik goede ervaringen.
Wat helaas vaak niet in de specs staat is of de printer uit zich zelf aangaat als je gaat printen.
Mij vorige HP (maar dat wel een veel duurder model) hoefde je niet aan te zetten, zodra er een printje heen ging werd hij 'waker'.
Mijn huidige Canon MP610 doet dat (helaas) niet, uit is ook echt uit, scheelt vermoedelijk wel stroom, en over een heel jaar kan dat ook oplopen.
Tot slot wat voor de Epson spreekt is de 4 losse kleur cartridges, bij de andere twee zit je vast aan een combi kleuren cartridges, is één kleur op moet je een hele (dure) nieuwe kopen. Met losse kleuren heb je geen verlies. Print je regelmatig kan dit behoorlijk oplopen. Zeker bij deze printers waar de producent de printer bijna weggeeft ze het moet hebben van de inkt verkoop.
Bij cartridges die bijna net zo veel kosten als een halve printer iets om goed op te letten.