Welke printer komt het beste uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

schumif1

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Hoi,

Na jaren zijn werk te hebben gedaan heeft onze printer(HP 950C) het begeven, en dus zijn we nu op zoek naar een nieuwe. Ik heb al gezien dat er nu veel verschillende soorten op de markt zijn, hopelijk kunnen jullie me van dienst zijn door mij een goede aan te bevelen.

De printer moet voldoen aan:
- We willen hem gebruiken als printer die ik aansluit op een bekabelde router( een ethernet printer dus ;))
- We gebruiken hem zowel voor zwart/witprint als kleurenafdrukken(foto's en diagrammen/grafieken/tabellen). Foto's printen we niet.
- We printen per maand ongeveer 125 pagina's in zwart-wit en van kleur zou ik het niet durven zeggen hoe veel we het gebruiken, aangezien het meestal geen hele pagina's zijn, maar laten we zeggen als je het bij elkaar plakt we ongeveer 15 pagina's in kleur printen.
- All-in-one printer hoeft niet per se, maar zou misschien wel handig zijn, omdat ik misschien dvd-labels wil gaan printen.
- Hij moet automatisch dubbelzijdig printen ondersteunen.
- Mijn budget is ongeveer €250,-

Ik hoop dat jullie via deze ereisten er een mooie printer uit kunnen pikken, het zij inktjet, het zij laser, het zij een all-in-one printer(inktjet/laser)

Is dat niet wat gemakzuchtig.
waarom zou ik het zelf zoeken als iemand anders dat voor mij kan doen.
Netwerk printer en dubbelzijdig,ik denk dat je te kort komt op je budget.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan