Welke printer met lage printkosten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greff

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Hallo,

Ik heb nu een Canon mp110 all in one die na 2 jaar heeft deze de geest gegeven:evil:
waardoor de print kosten toch weer hoog uit vallen.

Ik zoek een all in one printer die wel aan die voorwaarde voldoet
Ik begrijp dat het kapot gaan niet van te voren vast te stellen is.

Als het om de kostprijs van cartridges gaat moet je zeker geen HP kopen. vergelijk even de prijzen van cartridges van de verschillende merken.

een HP koop je maar een keer in je leven:cool:

mij gaat het over wat een ander koopt en waarom
of moet je zelf weer het wiel uit vinden?

heb er zo eentje staan op de zoon zijn kamer, prijs kwaliteit is voortreffelijk.
Mooie prints en spotgoedkoop.
én afzondelijke patronen aan 9.90 € per kleur !!!

Bijlagen

• epson.jpg
    epson.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 161
Laatst bewerkt:
hier zit geen printkop op?

en zijn deze zelf te vullen?

hier zit geen printkop op?

en zijn deze zelf te vullen?

ga jij bijvullen als de ultrabrite 9.90 € per cartridge kost ??? ( aja, bent van NL ;) )
geen printkop ?
ik heb de cartridges geplaatst en ie werkte dadelijk perfect !

HP High Prices:D .
je kan beter een laser printer kopen .
als je te minste niet kleuren print .
samsung heeft een goede betaalbare laser printer in het assortiment
en de slogan een hp koopje maar een keer in je leven gaat niet op .
hp heeft veel moeite met de aandruk rollen van het papier transport .
als dat versleten is kan je achter de printer blijven staan om elk blaadje handmatig uit de printer te trekken .

Of een goedkope van welk merk dan ook, op=op, geen inkt kopen, maar de hele printer vervangen, een Lexmark b.v.

Of toch een HP, die dingen gaan vaak veel langer mee dan die Epsons en Canons, maar daar heb ik dan ook slechte ervaringen mee.

Ik heb een HP-720C , jaaaaaren geleden gekocht voor 99 gulden bij de makro , ik print best veel en nog steeds print ie als de beste.

Maar inderdaad is de inkt schreeuwend duur, ik weet nog dat ik de eerste keer bij de boekhandel om de hoek 94 gulden moest betalen voor een kleurencartidge (3 kleuren in 1) .....Dat was even slikken. Toen ik de printer kocht zaten er al 2 cartridges in, dus ik voelde me behoorlijk opgelicht haha.
En het is meestal de gele kleur van de cartridge die het eerst leeg is, terwijl er nog genoeg blauwe inkt inzit.
En zelf bijvullen vind ik zo'n kliederzooi, en de kleuren zijn nét ff minder van kwaliteit.
Tegenwoordig haal ik de cartridges op de zwarte markt in Beverwijk voor rond de 20 euro.

Maar zodra deze printer de geest geeft neem ik geen HP meer, of in ieder geval eentje met losse cartridges voor de kleuren. En 1 die ook kan printen op dvd's en cd's.
Je kunt beter een iets duurder printer nemen waarvan de inktcartridges goedkoper zijn.

Ik heb gekeken bij epson voor cartridge's voor de 4050 maar de kleur cartridge's zit maar
5,5ml in en de zwarte zit 7,4ml in. En kosten bij www2.tonershop.nl € 8,99

Bij de canon mp 500 serie heb je cartridge's met 13ml voor € 11,99

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan