Welke printer, scanner en kopiëren in één apparaat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Dat is wat ik zoek.
Deze gevonden.
Iemand nog ervaringen met deze printer? W10.

heb je al bij de ervaringen op Bol.com gekeken?

"heb je al bij de ervaringen op Bol.com gekeken?"

Wel veel gelezen en over het algemeen positief. Kijk ik kocht altijd heel dure printers 800 euro en meer. En dure toner. Maar daar stap ik vanaf. Kijk een apparaat moet goed en gemakkelijk werken. Niet dat gepruts van HP. Ben nu al een dag bezig en kan nog geen printje maken vanuit Excel. Dat is toch diep droevig. Net een nieuwe cartridge geplaatst 75,00 euro.

Ik denk dat ik deze wel ga bestellen. Ik moet kunnen printen.

Ik heb zelf de ET-4750. Nooit problemen, fantastisch apparaat. Ik denk dat je een hoop plezier gaat hebben met deze ET-2820. Sowieso val je zelden een buil met een Epson printer.

Weet jij dan het verschil?

Ik wil graag automatische documentinvoer hebben voor de scanner en ook OCR in de opgeslagen pdf's. Dus je stopt de A4 in een schuif en dan rolt die en wordt de scan gemaakt en opgeslagen als pdf dat is dan weer A4 formaat. Ik wil niet bijsnijden en dat soort verrichtingen. Dat kost te veel tijd. Het gaat altijd om brieven en facturen op A4.

Dus kun jij daar nog wat over zeggen? Ik zie de printer bij Bol.com. Hoe zit dat met garantie/reparatie?

Compatibele besturingssystemen
Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Vista, Windows XP, Windows XP Professional x64 Edition

Dat vind ik wel vreemd.

Laatst bewerkt:
Epson is niet slecht maar een inktverspiller.
Heb verleden jaar 100 cd afgedrukt daarvoor 4 dozen Inktcartridges nodig gehad. De printer was niet duur maar je betaald teveel voor wat de inhoud betreft van de cartridges.
Ben overgestapt naar een ander merk, professioneel toestel. Het maakt een enorm verschil.
Bekijk goed wat het toestel inhoud en vergelijk met ander merken.
Ik raad niemand aan om dit of dat toestel te kopen. Mijn keuze is niet andermans keuze, Tenslotte er komt toch miserie van.

Dat spreekt alles tegen wat je er over leest. De reviews zijn over het algemeen positief.

Bekijk goed wat het toestel inhoud en vergelijk met ander merken.

Ja, met het huidige grote aanbod vergelijken? Hoeveel weken moet je daar voor uit trekken. Geef dan aan welk apparaat jij hebt en wat de cartridges kosten. Ik zoek printer, scanner en kopiëren. Met OCR en document A4 invoer voor scannen. Kijk als je vijftig facturen heb dan kun je niet werken met een flatbad systeem.

Dat spreekt alles tegen wat je er over leest. De reviews zijn over het algemeen positief.
Inderdaad reclame is soms verleidend. Zie de inhoud van de cartridges. Sommige cartridges hebben maar de inhoud van een corona spuit:d

Ik zoek printer, scanner en kopiëren. Met OCR en document A4 invoer voor scannen. Kijk als je vijftig facturen heb dan kun je niet werken met een flatbad systeem.
Dan zoeken naar printers voor professionele zelfstandigen ondernemingen.

Geef dan aan welk apparaat jij hebt
Op het werk: HP Officejet Pro X476dw Multifunction Printer (gewoon printen). en HP Color LaserJet M553 (Scannen, kopiëren enz...) en thuis ook dezelfde.

Ja, dan denk ik gezien de prijzen van de cartridges dat je gebruik maakt van het bedrijf waar je werkt. Of je hebt gewoon veel geld, dan maakt de prijs ook niets uit.

Kan wel rond 9000 paria's afdrukken.
In tegenstelling met die stekjesdozen maar max 100 pagina's afdrukt als je geluk hebt.
Kan er van uitgaan dat dit dan een dure koop is.

Veel succes gewenst met je nieuwe aankoop.

Dit nog meegeven... Wat je dan aankoopt blijft niet eeuwig meegaan. Dat is bij mij zo, bij u, en bij iedereen.

Ik heb toch sterk de indruk dat de ET-4750 gelijk is aan de ET-4750 Unlimited.
Het verschil is de gratis inktverstrekking bij de laatste na twee jaar of groter verbruik binnen twee jaar.

Dat schiet op. > Bekijk winkelvoorraad.

Ook bij Azerty staat W10 er niet bij.

Het is wel duidelijk dat Epson de zaak niet op orde heeft.Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad.
Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad. Niet op voorraad.

Hoeveel printers heb je dan gemaakt Epson? 1 of 2?
Edit:
Printer is besteld ET-4700. De rest bleek allemaal zeer moeilijk of helemaal niet leverbaar. Blijkbaar maakt Epson van de tig verschillende types/modellen er maar één of twee en dan is van dat model de voorraad op en niet leverbaar.

Laatst bewerkt:
De printer is geïnstalleerd. Veel fouten gemaakt door een praktisch onleesbare startersgids. Kan op de pc/beeldscherm wel vergroten maar die staat een eind weg. Printer (materiaal) oogt allemaal zwak en de printer is niet groot. Waardeloze en zeer kleine display, vrijwel onbruikbaar zonder vergrootglas. Printkwaliteit is zeer goed, tot nu.

Toeval of niet, de andere printer print nu ook weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan