Welke printer zou ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cherifo

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Hoi,

Ik ben op zoek naar een gepaste printer.De printer moet wel in bezit zijn van een scanner en "Wifi".Ook wil ik de mogelijkheid hebben om foto's af te printen. Het hoeft niet de hoogste foto kwaliteit te zijn hoor!

Die "Wifi" functie wil toch zeggen dat ik de printer draaddloos kan laten printen zonder bekabeling van op de pc toch? Wegens plaatsgebrek kan ik de printer niet op dezelfde ruimte plaatsen waar mijn pc staat.
De inktpatronen moeten wel overal te koop kunnen zijn en prijselijk, want blijkbaar zijn dat wel de grootste kosten.

Ik had een oogje op dit model:Lexmark Impact S305 WiFi All-in-one inkjet

Heeft er iemand ervaring met deze printer of heeft er iemand tips waar ik bij een aankoop van een printer hoef op te letten?

Alvast hartelijke dank voor jullie hulp!:thumb:

Ik heb hier de s505 en werkt prima via wifi, en ja de cardridges zijn in verhouding het duurst t.o.v. de printer, maar dat geldt voor de meeste printers zo.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier de s505 en werkt prima via wifi, en ja de cardridges zijn in verhouding het duurst t.o.v. de printer, maar dat geldt voor de meeste printers zo.

Hoi Jackall,

Bedankt voor je antwoord... is die van jou dan een zwaarder/nieuwer type?
Wat is er verschillend aan?

Bedankt

wat de verschillen zijn, geen idee, niet uitgezocht. Prijs was interessant in verhouding met de mogelijkheden.

Hoi iemand anders ervaringen? of tips om een nieuwe printer te kopen?

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan