welke processor en moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik heb besloten om er iets meer geld aan te besteden, kan ik dan niet beter voor de AMD Phenom II x4 965 proccessor gaan?
Heb vergeleken en in prijs is deze niet veel duurder dan de 955 serie.
En ik heb nog een vraag over het moederbord, wat zijn de belangrijkste dingen die daarvan belangrijk zijn behalve alleen de socket?
Waar ik ook achter kwam is dat de kast die ik hier heb staan te klein is, echt bedoeld voor uATX.
Daar heb ik ook naar gekeken, zelf hou ik niet zo van grote, opvallende kasten en wil er niet al te veel aan spenderen dus heb een bescheiden kastje uitgezocht.
Ik heb hier een lijstje samengesteld met wat hem zo ongeveer zou moeten worden (samen met de OCS mod-stream 500w , 1TB seagate HD, 2x2GB 1333 DDR3 en DVD brander die ik al heb)
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=224882
Heeft er iemand nog opmerkingen of suggesties?

het enige verschil tussen deze 2 processoren is dat de ene hoger geclockt is, je kan die 955 later ook nog eens overclocken en dan is het verschil er niet meer.

@tom je moet de button directe link gebruiken als je wilt dat wij jou samenstelling zien nu krijgen wij alleen een leeg winkelmandje te zien

ehm verkeerd er moet een hele lange link komen hierbij staat alleen de processor

rechts boven in het winkelmandje staat Directe link klik hier op
er komt dan een window pop up met een lange link die hele link moet je hier posten

nee die kast is van HKC zeer slecht en de voeding die er in zit is te zwak

Oke zal kijken voor andere kast, (de voeding heb ik al)
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...331205]=1&product[243016]=1&product[259717]=1
Maar de is de rest OK?
Dit zou heb dan gaan worden:

-Xigmatek Asgard kast,
-AMD Black Edition phenom II X4 965
-MSI 870-C45,
-XFX RADEON HD 6850
*Plus dus de onderdelen die ik al heb:*
-1TB hard disk seagate baracuda 7200rpm
-4GB DDR3 elixir (2x2GB 1333)
-OCZ mod stream 500W
-DVD writer
-windows 7

ik zou toch voor een voeding gaan van 600 watt, je hebt een redelijk sterke kaart.
maar zo lijkt het wel redelijk, waarom neem e niet een degelijk merk kast? antec of coolermaster of zo.

die voeding van 500 watt heb ik al..
Van kasten heb ik wenig verstand, als coolermaster en antec goed aangeschreven staan zal ik eens kijken of ik er daar een leuke van kan vinden.

die 500watt OCZ voeding is sterk zat
kijk eens naar Coolermaster Elite 430 of de 333
zijn goedkoop maar tog van goede kwaliteit

en als je een stille kast wilt hebben neem dan een antec sonata proto die zijn gemaakt voor stilte

Om nog even terug te komen op videokaart, zag dat deze:
MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC op hardware.info erg goed uit de test komt / prijs is zo,n 165 euro gemiddeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan