welke processor is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zamora

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Berichten
4
ik heb een vraagje ik wil deze processor kopen mar ik weet nie wat het typenummer hier van is

ik heb hem hier van deze site als je op het plaatje drukt krijg je de specificaties.

http://www.pc-dealer.nl/koop.php?dealer=zamora

ik hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Aan dat plaatje kun je dus alleen maar zien dat het een Intel Core 2 Duo is maar welke?????
 
Slim Zamora, heel slim! Wat levert jou elke muisklik precies op die Helpmijers op die processor doen?

Klik

Alleen was je vergeten te vermelden :

Vraag : Wat gebeurt er als ik mijn link plaats op forums of andere websites?
Antwoord : Dit mag zolang het verhaal erbij klopt, dus niet klik op deze link dan doneer ik 1 euro per klik aan een goed doel!

Bron? Klik op Klik hierboven! :evil:
 
Laatst bewerkt:
Slim Zamora, heel slim! Wat levert jou elke muisklik precies op die Helpmijers op die processor doen?

Klik

Snel doorzien:thumb:

Kunnen we ook daar melden, want dit staat op die site

Vraag : Wat gebeurt er als ik mijn link plaats op forums of andere websites?
Antwoord : Dit mag zolang het verhaal erbij klopt, dus niet klik op deze link dan doneer ik 1 euro per klik aan een goed doel!

En het verhaal klopt dus niet!
 
Laatst bewerkt:
Heel snel doorzien, daarom maar een plaatje van de betreffende processor neergezet.:p

Mocht je het nog niet begrijpen, dit soort links is niet toegestaan op Helpmij.
 
Laatst bewerkt:
Ach, kan de humor er aan de andere kant ook wel van inzien, zo blijven we scherp ;) :D

[edit] gelet op de sectie waarin we zitten, niet zijnde de memberchat, zal ik mijn mond verder maar houden [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan