welke processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Waar ben ik beter mee,amd athlon 64 3500+ am2 proc OF intel pentium 3,20ghz/1m/800 socket 478 ? Beiden zijn anders van opbouw dus ik weet het niet.:shocked:

Weet niet waarvoor hij moet zijn, maar socket 478 is een beetje erg achterhaald voor een PC.

Overigens is een AMD redelijk wat sneller met zijn berekeningen dan een Pentium.

Tevens maakt het allemaal niet zo veel uit welke proc, de totale configuratie maakt het systeem.

Vertel eerst eens wat je ermee wilt doen.

Ik heb een moederboord voor mijn amd proc,maar heb die intel proc gekregen dus daar moet ik een mb voor kopen.Ik wil er een media center voor maken .Maar ik begon te twijfelen toen ik de specificaties zag van die intel proc.:shocked:

Geef die Intel maar weer weg.:)

En borduur verder met die AMD, snel geheugen en goede videokaart doet dan wonderen, welk bord is het?

:cool: Had ook mijn voorkeur.Een mb van asrock alivesata-glan.Is mijn 3de asrock en is mij altijd goed bevallen.Ik doe mijn pentium proc toch maar de deur uit.:thumb:

Je AMD is beter. ook aangezien je de 64 bit generatie hebt en een socket 940(AM2) hier werkt DDRII ook mee dus goed geheugen min. 1GB, want het programma van media center vraagt vaak meer geheugen. een goeie videokaart dat zal voor Media Center leuk werken:)

succes

:thumb: :thumb: allemaal bedankt,ben er weer wijzer van geworden.
Deze vraag is opgelost.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan