welke programa's heb ik nodig voor me internet cafe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Com-Helper

Banned
Lid geworden
10 okt 2006
Ik begin een internet cafe met mijn vrien we zijn allebij 18 wij hebben toetsteming van de gemeenten maar geen programma's.

Wie kan ons van tips geven en een betje googlén'

Groeten wendell en thomas

Je bedoelt bijvoorbeeld een programmaatje dat opslaat hoe lang iemand op internet is geweest en dan de kosten?

JJa

zo iet maar dan datt er beperten mogelijk hijden zijn en dat mensen dan aan mij geld geven en dat ik dan iets kan ietstelen hoe lang het kan snap je:thumb:

Sorry hoor....je wil een internet café openen en vergunningen en alles in orde maar je weet alleen niet hoe het technisch moet????

Word je nou boos als ik zeg dat ik chirurg wil worden maar niet weet hoe ik moet opereren??

Raymond heeft wel een beetje veel gelijk. Je zult als "beheerder" van zo'n internet cafe wel degelijk op de hoogte moeten zijn van alle in's en out's mbt internet en pc programma's. Als je dat niet hebt, en een bezoeker heeft dat snel door, zullen veel illegale activiteiten plaats gaan vinden vanaf "jullie" IP adres.
TIP: duik eerste is even lekker in die materie en tegen die tijd dat je er voldoende van afweet is zo'n programma waarna je op zoek bent geen enkel probleem............;)

Dat zou ik ook doen, je moet er inderdaad wel goed mee over weg kunnen, nou zeg ik niet dat je dat niet kan, maar ik denk dat dit soort dingen makkelijker gaan als je er wat meer van af weet.

Als je mensen rechten wil geven kun je natuurlijk een server neer smijten... AD(dcpromo.exe) installeren en policy's gaan uitdelen.
Kun je voor programma's niet eens kijken bij anders internetcafe's...?
Greetsz Thooms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan