welke programma moet ik nemen om antivirus uit te testen op een virtual pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik wil graag een goede antivirus
maar die wil ik graag zelf uit testen welke goed is maar welke programma moet ik nemen voor virtual pc maar de volgende eisen moet het hebben
  1. simpel in gebruik
  2. als je een virus download dat het niet op de computer komt maar in de virual pc blijft
alvast bedankt
p.s weet niet als deze goed staat

umm die had ik er eerder opgehad en vond ik flut
maar ik wil ff testen welke de beste is in welke formen wat ik met de pc doe

als je een virus download dat het niet op de computer komt maar in de virual pc blijft

En wat als je een virus download , dat zich onmiddelijk repliceert?
Avast maakt gebruik van een Sandbox.

Laatst bewerkt:
Als het geheugen van de harde schijf besmet is met een worm, je zet de computer aan, treed de worm al in werking voor het besturingssysteem ingeladen word. Voorkomen is dus beter dan uitschakelen.

Als het geheugen van de harde schijf besmet is met een worm, je zet de computer aan, treed de worm al in werking voor het besturingssysteem ingeladen word. Voorkomen is dus beter dan uitschakelen.
dus welke soort virusen kan ik dan wel testen of kan ik beter het helemaal niet doen

Je mag gerust vmware installeren. Wat ik bedoel is om voorzichtig te zijn met wat je gaat downloaden.

Een virusscanner testen is niet bepaald eenvoudig. Waarom niet gebruik maken van de kennis van anderen. Lees bijvoorbeeld eens de rapporten op AVcomparitives.org . Zeer uitgebreide testen waar je zelf met je enkelvoudige VM niet tegen op kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan