Welke programmas moet ik instaleren ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik wil mijn vista laptop opnieuw instaleren, nu heb ik enkele vragen over een aantal programmas...
Teneerste zou ik graag willen weten hoe ik windows mediaplayer van mijn computer kan verwijderen...
Ook vraag ik mij af welk office programma beter is , die van microsoft of toch gewoon de gratis versie open office ?
Tenslotte wil ik nog weten welke internetbrowser het beste is voor mij, die van microsoft, mozilla firefox of toch de google chrome..
Als iemand mijn vragen kan beantwoorden, hartelijk bedankt
groeten Jasmin

Hoi,

Volgens mij kan je de windows mediaplayer via configuratiescherm-software en dan in windows onderdelen de-instaleren
Ik denk zo dat de office van microsoft completer is.
Ja, welke browser is het beste zelf gebruik ik al jaren firefox en ben daar zeer tevreden mee

Modag

Ben zelf niet zo kapot van Open Office en gebruik MS Office.
Verder gebruik ook ik Firefox. Veiliger en sneller vind ik. Verder ontzettend uit te breiden met een schat aan add ons en zo helemaal naar je eigen hand te zetten.
Zo gebruik ik bijvoorbeeld Foxmarks ( en nog vele anderen add ons natuurlijk ) om overal bij mijn Favorieten te kunnen.
Verder zit de media player in Vista ingebakken en kan je niet verwijderen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat wist ik nou weer niet dat mediaplayer in vista is meegebakken.

Modag

Ik zou kiezen voor avant browser, hier te downloaden. Is 100% compatieble met ie omdat het een veiligheids schil is om ie.

Groetjes Erik Rothuis

nou bedankt voor jullie reacties, ye hebben mij goed geholpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan