welke programmas moeten niet worden opgestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik zou graag mijn pc sneller willen laten opstarten door enkele programmas niet te laten opstarten bij het aanzetten: dit is de lijst van programmas die ik niet ken en waarvan ik zou willen weten of ze moeten opstarten of niet:

-Gluemode
-Tsa2
-scanregistry
-systemTray
-Stillmagemonitor
-LoadQM
-OSS
-LoadPowerProfile
-CMD
-uqlekpfc
-IST Service
-xcRC
-Internet Optimizer
-Sais
-Lahch
-WebRebates0
-LoadPowerProfile
-CMD
-w98Eject
-run=

sommige objecten-heb ik juist gezien-zijn er pas sinds vandaag bijgekomen na het bezoeken van enkele sites door mijn broer(weet niet welke)

ik raad je aan eens een forse virus en spywarescan te gaan uitvoeren, het merendeel van die programma's is rommel!

http://www.sysinfo.org/startuplist.php

Dit is eventueel een handige site waar je kan kijken welke dingen er opgestart moeten worden en welke evt uit het opstarten weg kunnen.

Maar net als wat Jheroen zegt, gooi er eens een virusscanner en spywarescan overheen.

heb juist spybot laten draaien, nu es naar die site gan kijken, alvast bedankt

heb dus volledig opgekuist, mar ben niet zeker over de volgende zaken, omdat ze er niet bij stonden:
-w98Eject
-run=(er stond dat het nodig was voor de windows maar naast run= staat er bij mij iets heel anderrs, namelijk dit:hpfsched en dit staat in de tweede kolom waar normaal de exe's en al staan.)
-LoadPowerProfile
-LoadQM
-gluemode

al de rest is gecheckt en ik heb idd een heleboel dingen kunnen wegdoen(stuk of 15 van de ongeveer 25)

Plaats ook eens een Hijackthis log in de daarvoor bestemde sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan