Welke provider met bellen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam1

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hallo,

Ik ben van plan om over te stappen naar een andere provider waar tevens gratis of voor een paar euro extra onbeperkt bellen bij zit en waar weinig tot geen uitval van internet is omdat ik onlangs 4 dagen zonder internet zat en daar wordt je niet vrolijk van.
Ik heb hier een router waar 2 p.c. op staan en er moet ook nog spellen online mee gespeeld kunnen worden.
Momenteel heb ik het pakket van € 34,50 van demon waar we onbeperkt mee kunnen internetten en spellen online kunnen spelen,maar demon heeft geen bellen erbij en daar ben ik dus naar op zoek.
Wie heeft hier al ervaring mee want zelf heb ik er weinig verstand van.
Alvast bedankt.

Wanadoo is nog volop in de experimentele fase.KPN is ook nog aan het testen dus mijn advies zou zijn Tiscali voor euro 29,95 p mnd

Ik heb zelf upc, internet en digitale telefonie. Er zijn diverse prijscombinaties mogelijk en ik heb tot nu toe goede ervaringen. Ik heb het telefoniepakket nu sinds april en twee keer een storing gehad van enkele uren. Verde bel ik vanaf 19:00 tot 07:00, weekenden en feestdagen en naar andere upc-leden gratis. Ik hoor wel van anderen dat digitale telefonie niet overal goed werkt dus misschien zijn er mee gebruikers met andere ervaringen.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en ik hou het in gedachten,misschien dat ik nog meer tips krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan