welke radeon 9600?

Status
Niet open voor verdere reacties.
reactie videokaart opties

bazzzzzie zei:

Vraag het eens aan 4launch zelf...ik zou in ieder geval een videokaart met dvi nemen.

Ik heb zelf de 9600xt van asus die prima over te clocken is en heb me verder niet verdiept in je lijst maar kijk anders eens op tweakers.net

als alle 3 de GPU's 9600 pro hebben, dan zullen ze allemaal ongeveer even goed presteren. BTW, die PEAK, das een onder merk naam voor Powercolor. Ik heb zelf een PEAK x800XL, maar het enige waar ik Peak tegen kwam, was op de doos. Ze waren zelfs te lui in de fabriek om de driver CD te wisselen, en zelfs everest geeft mijn videokaart een volwaardige Powercolor x800XL. Powercolor is naar mijn mening een super goed merk, alleen de drivers die je erbij krijgt zijn een beetje brak, dus hup de prullebak in.

Als ik jou was zou ik gewoon de goedkoopste 9600 pro nemen.

IK heb ook een radion 9600xt, maar pc is nu 1,5 oud.

Deze kaarten zijn wel van de oude generatie, je zou moeten opteren voor een pci slot.

ganesha zei:
Vraag het eens aan 4launch zelf...ik zou in ieder geval een videokaart met dvi nemen.

Ik heb zelf de 9600xt van asus die prima over te clocken is en heb me verder niet verdiept in je lijst maar kijk anders eens op tweakers.net

Wat is dvi precies dan?

Digital Video Interface

Digitale aansluiting dus voor bv t.v of andere apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan