welke ram kaarten passen in mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi gustavvraag

Op jouw plaatje staat dat jouw systeem DDR3 SDRAM gebruikt je kan dus onder deze term ook zonder risico geheugens bijkopen ... dat bedoel je toch ?

En jouw Moederboard-Intel DP55WB heeft 4 geheugens-slot's die kan dus ook MAXimum ( ! ! ) .. 16 GB hebben ..

Laatst bewerkt:
Die HyperX is sneller dan de bank die er nu inzit. Afgezien daar van is de CL waarde niet hetzelfde ( oude heeft CL9, de HyperX heeft CL10 ), dat kan tot vreemde fouten leiden waaronder BSOD als je ze samen gebruikt.
Als je de 2 Gb wilt vervangen door de 4 Gb zal het geen probleem zijn alleen heeft het in jouw geval geen zin omdat je processor de snelheid van de HyperX niet ondersteund, je cpu ondersteund max. DDR3 1066/1333.
Is er een reden dat je op Amazon zoekt....?
Hij is nl. ook gewoon hier verkrijgbaar...
Bij Amazon is hij misschien goedkoper maar onder de 29 Euro moet je daar ook nog verzendkosten bijtellen...

ik ben van plan de kaarten te vervangen niet erbij te doen de vervangen kaarten heb ik nu in mn andere pc zitten dat werkt goed maar wel zonde dat ik deze dan niet meer kan gebruiken vandaar dat ik naar een nieuw kaart zoek.
als deze kaart er niet in kan weten jullie dan nog andere kaarten van 4 gb?
later zag ik deze

Laatst bewerkt:
Deze is meer dan perfect gustav :thumb:

je kan ze 4x plaatsen dus en .... i.v.m. vervangen of bijzetten is niet echt zooo groote verschil toch :D

Laatst bewerkt:
Vraag mij af hoeveel je er eigenlijk in wilt hebben en een setje van 2 voor dual-channel lijkt mij handiger, iets sneller en 2 x de bandbreedte...

ik heb niet echt veel nodig 4gb is genoeg voor mij, ik ga de pc gebruiken om een minecraft server op te hosten eerst deed ik dat met mn oude ram kaarten van ook 4 gb dat werkte uitstekend dus ik denk dat ik het hier op hou.
bedankt voor jullie antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan