Welke recent TFT-scherm als TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stereopatee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2006
Hoi

Ik wens over te schakelen naar een groter tft-scherm en zou dit met een kantelbare muurbeugel aan de muur willen bevestigen.

TFT monitor zou dienen voor:
- internetten, gewoon kantoorwerk
- films (dvd en divx) te bekijken vanuit een hoek (vandaar kantelbare beugel), misschien later voor kabeltelevisie kijken op tft

De inkijkhoek is dus belangrijk, aangezien het scherm maar een beetje gekanteld kan worden. Hoe zit dat met het voetstuk van een tft scherm als je wilt ophangen? Bij mijn scherm heb je een stuk dat onderaan nog uitsteekt, zoiets wil ik vermijden bij ophangen.

Budget is 200 à 300€, ik zou willen gaan voor een zwarte 19 - 22 inch. Toeters en bellen hoeft niet, ik wil wel degelijke kwaliteit.

Ik ben geen gamer.

Zijn er enkele modellekes die jullie mij kunnen aanraden? Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten.. Sowieso zal ik in winkels de kijktest doen, maar ik wil al een beetje gestuurd worden in de juiste richting.

alvast bedankt
Levi

Ja, niets mis mee... behalve dat het HP model dat ik je opgaf, naast de standaard VGA aansluiting [D-Sub] ook een DVI aansluiting heeft en dat heeft deze niet.....

Links en rechts speurend naar kritieken over TFT schermen van Benq kom weinig negatiefs tegen.... integendeel.....
En je heb veel monitor voor "weinig" geld....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan