Welke router is gelijk aan de Medionrouter van de Aldi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik weet dat Medion zijn software heeft van een ander heel bekend merk.

Ik wil graag weten met welk merk de software overeenkomt omdat ik eens wil gaan zoeken in de site www.portforward.com hoe ik bepaalde poorten kan openzetten/configureren om File Share Pro te kunnen gebruiken.

Samen met Puppie al de hele avond bezig geweest maar het wil nog niet vlotten.

:thumb:

Heb het opgezocht....maar zou niet weten hoe Everest moet uitvinden welke software erin die Medion zit...de freeware versie zal het volgens mij zowiezo niet vinden lijkt mij, die kan haast niets....ik heb wel op usenet de cooperate versie of hoe dan ook kunnen vinden...die download ie dan nu maar dan nog...:eek:

Medion heeft z'n software [en hardware] niet van één bekend merk, neen helaas van meerdere, dus belangrijk is...
Welke Medion router heb je?

De Medion MD 40900 is bijvoorbeeld een Fujitsu-Siemens AP-600RP in een andere jas....

Hai,

Ik heb er zo eentje; een blauwe MD40900!

Dus het is een siemens foetsie..

Ok, ga eens kijken wat www.portforward.com erover kan zeggen.

Thx :thumb:

Nou, als ik het zo zie dan heb ik gedaan wat ik moet doen...een poort toegewezen incl. bestemmings ip die ik opkreeg dat programma...in de firewall ook ingegeven, en toch doet ie het niet....:evil:

Je hebt 2 "firewallen" om in te stellen: de hardware firewall in de router en de softwarefirewall in je PC. Als je nu begint met die in je router even af te zetten en dan de zooi aan het werk te krijgen, kun je daarna die DMZ instellingen [op try en error basis] gaan proberen.....

Die router firewall staat helemaal niet aan.....en op de comp gebruik ik de XP/SP2 firewall en die is geconfigureerd zoals het faq van het betreffende proggie zegt; we zijn nu bezig met het vinden van de juiste poortnummers, die van Puppie, van Helpmij is gelukt, ik kan in zijn comp komen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan