army of renault
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2003
hallo,
ik ben opzoek naar een nieuwe router maar zitten nog wel wat haken en ogen aan
Provider: ziggo alles in 1
Wat hangt er aan: 2 laptops 1 vaste computer 4 telefoons 1 ipad3 ( alles draadloos) maximaal als iedereen thuis is en gebruikt.
nou wordt er eigenlijk niet tot nauwelijks gedownload heel af en toe.
worden geen online games gespeeld.
Nu is er 1 probleem denk ik dat is de vaste computer die staat in kantoor en dat is +- 20m van de router af en moet als de deuren dicht zijn door 3 muren heen.
Is dit te doen met een router of moet ik hier een oplossing voor maken door middel van internet via stopcontact?
Zo ja werkt dat goed/stabiel via het stopcontact? moet het op 1 groep zijn waar het internet er in en uit komt?
wat raden jullie mijn aan?
of waar moet ik opletten qua bereik bij het zoeken?
deze had ik zelf gevonden maar weet niet waar ik op moet letten:
Netgear N900 Wireless Dual Band Gigabit Router
Sitecom x4 n300 2lr 4100
alvast bedankt!
ik ben opzoek naar een nieuwe router maar zitten nog wel wat haken en ogen aan

Provider: ziggo alles in 1
Wat hangt er aan: 2 laptops 1 vaste computer 4 telefoons 1 ipad3 ( alles draadloos) maximaal als iedereen thuis is en gebruikt.
nou wordt er eigenlijk niet tot nauwelijks gedownload heel af en toe.
worden geen online games gespeeld.
Nu is er 1 probleem denk ik dat is de vaste computer die staat in kantoor en dat is +- 20m van de router af en moet als de deuren dicht zijn door 3 muren heen.
Is dit te doen met een router of moet ik hier een oplossing voor maken door middel van internet via stopcontact?
Zo ja werkt dat goed/stabiel via het stopcontact? moet het op 1 groep zijn waar het internet er in en uit komt?
wat raden jullie mijn aan?
of waar moet ik opletten qua bereik bij het zoeken?
deze had ik zelf gevonden maar weet niet waar ik op moet letten:
Netgear N900 Wireless Dual Band Gigabit Router
Sitecom x4 n300 2lr 4100
alvast bedankt!