welke router voor Tiscali

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
274
Mijn zwager zit bij Tiscali(ADSL) en wil een netwerk. Hij had zelf een setje draadloos gekocht van linksys maar dit wilde niet echt werken. Tiscali heeft waarschijnlijk een instelling anders staan waardoor je geen verbinding krijgt met ze.

Er zijn veel mensen met dit probleem ben ik achter gekomen, ook in het buitenland.

Nu vind ik draadloos bij hem onzin en koop ik morgen als ik tijd heb een router met bedraad netwerk. Er moet hier ook een modem/gateway inzitten want zijn Tiscali rommel werkt met usb en niet met netwerkkabels.

Weet iemand de goede Tiscali instellingen of een merk dat gewoon goed werkt bij Tiscali. Ik geloof dat ze zelf Zyxcel leveren als router, maar erg zeker ben ik er niet van.

Alvast bedankt,
 
Ik denk dat je hiervoor het beste eventjes contact met Tiscali zelf kan opnemen.
 
ja daar zat ik zelf ook aan te denken. maarja tiscali heb ik pas nog voor iemand gebeld en: "wij leveren geen support voor producten die niet van ons afkomen".

Ik vind het dan ook een @@#@#$@provider met een @#*(@#*(@# instelling.

Dit is ook de rede waarom ik de spullen van linksys heb terug gebracht, omdat ik na zoveel forums te hebben doorgespit en zoveel te hebben geprobeerd er eigenlijk van overtuigd ben dat Tiscali in zijn instelling iets zo stom heeft staan dat je alleen met hun spullen makkelijk verbinding kan krijgen.

Ik ken overigens wel iemand bij wie het uiteindelijk wel gelukt is door een aparte modem te kopen. maarja dat werd net te duur.
 
Misschien kun je ook aangeven wat je gedaan hebt met welke instellingen want dan pas zou je mi recht hebben om te zeggen dat Tiscali etc.
 
Het klopt inderdaad Tiscali levert zelf een router modem van het merk Zyxel en wel de prestige 2602H
deze heeft ook twee aansluitingen voor adsl telefonie hoop dat je wat aan deze gegevens hebt succes:thumb:
 
Ik heb bij mijn zwager een Speedtouch modem/router gebruikt (bedraad) en die werkt prima met Tiscali, moest wel een nieuwe firmware hebben, maar dat is al ruim 1½ jaar geleden, dat zal nu ook niet meer nodig zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan