Welke Router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Ik heb Ziggo Z1 en wil graag voor 2 computers een internetverbinding.
Welke Router is voor mij het beste?

Kheb net bij Media Markt maar de Linksys 5 port switch EZXS55W Alleen ik heb nu maar op 1 computer verbinding.. De ene is een Vista (Mijn samengestelde waar die het wel doet) en de andere XP (laptop)

Hoe kan het dat ik op 1 computer geen internet heb?

switch terugbrengen en een router kopen.

Sitecom

Nou zelf heb ik een Sitecom, deze haalde ik voor €25 bij de BCC. Ik dacht het zal niets zijn maar wat een super ding en nog draadloos ook voor dat geld.

Joh eigenlijk doet elke router wel het zelfde. Sommige hebben iets meer instellingen toegankelijk maar voor het huis, tuin en draadloze gebeuren thuis zijn er geen slechte routers.

jjw

Nou zelf heb ik een Sitecom, deze haalde ik voor €25 bij de BCC. Ik dacht het zal niets zijn maar wat een super ding en nog draadloos ook voor dat geld.

Joh eigenlijk doet elke router wel het zelfde. Sommige hebben iets meer instellingen toegankelijk maar voor het huis, tuin en draadloze gebeuren thuis zijn er geen slechte routers.

jjw

Er zijn toch echt routers te vinden die zo onstabiel zijn als de pest.

Haha en ja idd, zo is er voor elk product wel een negatieve kant te vinden, maar over het algemeen gezien. En meestal de instabiele routers zijn niet zo instabiel, de mensen die ze gebruiken, die zijn instabiel haha.

grtjs jjw

En dat lezen we graag, vraag opgelost, geef hem ook deze status.

Veel plezier met routeren haha :D

grtjs jjw

Ja klopt, maar ik snap dus niet waarom ik dat ding moest terugbrengen... De verkoper legde me ´t een en ander uit over dat ding. Ik terug naar huis. Kheb gehaad wat ie zei en hij deed t gewoon...

dan heeft heel waarschijnlijk de verkoper misschien wel een beetje de oplossing van het probleem uitgelegt.

en als jij dan vervolgens alle stappen gedaan heeft wat die verkoper zei en hij doet het weer dan zal dat heel waarschijnlijk ook wel zo zijn. ;)

Ja klopt, maar ik snap dus niet waarom ik dat ding moest terugbrengen... De verkoper legde me ´t een en ander uit over dat ding. Ik terug naar huis. Kheb gehaad wat ie zei en hij deed t gewoon...

Je vroeg in je startpost om een router, en nu heb je een switch.
Dat zijn 2 heel verschillende apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan