Welke schijven worden gebruikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
200
Hey,

Even de situatie uitleggen:

Heb altijd Vista gebruikt, maar omdat er iets mis is gegaan startte deze niet meer op (weet dat het op te lossen is met de vista cd, maar dat terzijde)
Ik heb toen XP erop gezet, met een dual installation op één fysieke hardeschijf, maar 2 partities dus. Nu wil ik die Vista partitie eraf gooien, en daar iets anders opzetten. Maar ik heb destijds op XP dingen geïnstalleerd, maar ook een paar dingen gebruikt/snelkoppeling vanaf de Vista partitie dus.

Nou mijn vraag, Hoe kan ik erachter komen welke dingen ik gebruik vanaf die Vista partitie, zodat ik dit kan installeren op de XP partitie, en vervolgens de Vista partitie verwijderen, zonder data-loss op de XP partitie?

Hoop dat het duidelijk is :))

Bedankt,

- Niels
 
Je weet toch zelf het best welke software je gebruikt van je Vista-partitie? Kijk eens in de map "Program Files" van die partitie? Ik weet niet of je hiervoor software gaat vinden. Voor individuele bestanden kun je een WhoLockMe toepassen, maar voor een hele schijf...
 
Start op in veilige modus, verwijder de schijfletter van de 2e schijf en start normaal op. Alle programma's en documenten die niet meer werken, staan op de 2e schijf.
 
Start op in veilige modus, verwijder de schijfletter van de 2e schijf en start normaal op. Alle programma's en documenten die niet meer werken, staan op de 2e schijf.

Ga ik proberen,

Bedankt :))

- Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan