Welke SCSI Schijven zijn dit? en hoe werken ze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nighthunter

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Hallo,

ik heb een tijdje terug alweer deze schijven gekocht ik dacht zelf dat ik IDE schijven had gekocht maar de verkoper had mij verkeerd begrepen en had mij deze SCSI schijven opgestuurd en was daarna spoorloos. nu heb ik hier 3 van deze schijven liggen welke niet kunnen worden gebruikt, alhoewel wanneer ze gestart kunnen worden zouden ze perfect zijn voor extra opslag capacitijd voor in mijn server. zo nu is mijn vraag, via welke controller kunnen ze worden aangesloten op mijn server?

Afbeeldingen:
07022009231.jpg
07022009232.jpg

07022009234.jpg

Mvg,
Night

Maar jongen toch,voortaan beter opletten.
Het zijn 36 Gb 10.000 t/m schijven en ze horen in een caddy.
Twee boven elkaar en ze zijn specifiek voor een ibm server.
Op E-bay worden ze te koop aangeboden voor $10,-

Hallo,

Bedankt voor uw reactie. het is helaas niet mijn fout dat ik deze schijven heb ontvangen. dit komt doordat de verkoper mij de verkeerde schijven heeft opgestuurd en hij was daarna spoorloos dus kon ze ook niet terug sturen.

maar dit tenzijde, ik heb hier een IBM server staan maar ik kan geen goede PCI kaart vinden waar deze aansluitingen op zitten want deze zitten nu niet op het moederbord zelf of de controller welke nu geinstleerd is.

Mvg,
Jasper

Je hebt zeker een IBM met standaard adaptec scsi controller.
En dat gaat niet passen.
IBM is soms een eigenwijs merk met eigen aansluitingen.
Dell was vroeger ook zo erg.
Ik heb nog 2 quantum scsi schijven liggen.
ook 36 Gb compleet met controller en scsi kabel.
Mag je zo hebben.

hallo,

ooh dat zal mooi zijn. wat extra opslag voor mijn download server. het is beter op verschillende schijven te hebben ipv 1. zal ik u even mijn mail-adres geven? wel vreemd dat fabrikanten altijd zo moeilijk moeten doen.

mvg,
Jasper

ps.
sorry dat ik zo laat reageer maar mijn ISP had mij geblokkeerd.

Mijn ISP had mij geblokkeerd.
Ben jij dan zo'n stoute jongen,of ga je over je fair use quota.
Je mag alles zo hebben,maar ik kom niks brengen en ik stuur ook niks op.
Ik woon in Eindhoven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan