Welke SD Schijf ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
hallo allemaal,

Ik ben van plan een SD schijf te kopen voor mijn computer. Ik draai nu Windows 8 64 bit. Mijn opstart vind ik wat traag vergelijken met wat slechtere laptop van een kennis.
Ik zal daar Windows 8 erop gaan zetten en wat muziek en film die na het bekijken verwijderd zullen worden. De rest van de programma's komen op een andere schijf van 1000 GB.
Wat voor soort SD schijf moet ik aanschaffen, Hoeveel GB volgend jullie? Ik ga rond de 80 euro uitgeven. Het moet ervoor zorgen dat ik mijn PC heel erg snel kan opstarten rond de 7-8 seconden.

volgens een Tweakerstest: Op basis van de trace-based benchmarks lijkt de Samsung 830 64GB de beste keuze.
Bron: http://tweakers.net/reviews/2528/vier-goedkope-ssds-op-de-pijnbank.html

Ik ga er hierbij vanuit dat je het OS en meest gebruikte programma's op de SSD zet, data verder op de 1 TB zet ...
Ga je de schijf erbij in plaatsen of dient deze ter vervanging?

Laatst bewerkt:
64GB is wel weinig je houd zo rond de 30GB over voor andere dingen persoonlijk zou ik een 120GB ssd nemen

Als je een SSD rond de 80 euro wil kopen, zou ik voor de 120 Gb versie van de Samsung 840 gaan.

Tevens is de review die whittey post, een review uit 2012. Een jaar geleden dus. Ondertussen is er van alle merken wel een nieuwe en betere versie van uitgekomen.

Hoeveel kost de nieuwere versie?
Als het wat duurder is kan ik kan beter wachten? Zodat ze goedkoop worden?

Hij kost ong.80 euro, en dat is een mooie prijs. Of je nog wacht tot ze goedkoper worden moet je zelf weten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan