welke service start citrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een opstartprobleem bij een Windows XP Professional systeem. Het systeem wil niet starten omdat het een bestand in een directory Citrix niet kan vinden. Via veilige modus ben ik erachter gekomen dat de map Citrix in zijn geheel niet meer lijkt te bestaan. Ik ken het systeem echter inhoudelijk niet goed; het is niet mijn eigen systeem en de gebruiker weet ook niet anders te vertellen dan dat er op het systeem een schoonmaakactie is geweest......

Citrix lijkt in ieder geval niet (meer) gebruik te worden te worden door de gebruiker. Mijn idee zou zijn om Citrix te verwijderen. Daarmee zou dan ook dit opstart-dll-bestand niet meer behoeven te worden opgestart en wellicht uit de opstartprocedures verdwijnen. Verwijderen in Velige modus blijkt echter niet mogelijk.

Mijn vraag is nu welke Service eigenlijk veranwoordelijk zou kunnen zijn dat het dit dll-bestand wil vinden. Ik wil dan deze service in eerste instantie stoppen om daarna eens te bezien hoe we verder gaan met het systeem.

een bedrijf laptop die via citrix verbinding maakt?

dus waarschijnlijk de citrix client die nog niet weg is.
cia client heet dat ding bij mij.

CIA Client neem aan een type foutje en dat het ICA Client is voor Citrix Puppie?

Ik dacht al; wat jammer dat de verbinding met de CIA niet meer werkt.:D

Alle schrijvers bedankt. Ik zal hier nu wel uitkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan